Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Leslie Stuart
London, Storbritannien

Tråkigt ställe, sparsamt med personal

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 juli 2023från mobil enhet
Hotellet har bra läge om man bor i något av rummen med utsikt. Tråkigt för affärsresenärer, som måste konfronteras med springande barn och mkt hungriga turister i Executive lounge. 👎Hotellkedjan är tyvärr numera en av många franchise-objekt, där vinsten & lönsamheten går före allt annat. Diamond-members får inte ens någon välkomsthälsning från hotellets manager, ingen annan välkomstgest heller.
För samma pengar finns andra hotell med utsökt service och gästens välbefinnande/ upplevelse värda att minnas.
Datum för vistelsen: juli 2023
Tips för att välja rum: Tag inte med bilen, parkeringen i hotellets garage kostar 450kr(!)
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Daria Litvinenko, Guest Services / Front OfficeHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 2 nov. 2023
Tack för att du valde Hilton Stockholm Slussen som boende i Stockholm och för att du tog dig tid att dela din recension online. Vi uppskattar att du tar dig tid att dela dina intryck. Jag är ledsen att se från din kommentar att vi inte riktigt uppfyllde dina förväntningar, inklusive executive lounge och hälsningsupplevelsen.
Varje diamantmedlem som bor på vårt hotell får gratis tillgång till executive lounge som en garanterad förmån utan begränsningar för närvaron av barn och syftet med ankomsten. Från förmånerna för Diamond-medlemmar är också gratis frukost och uppgradering av rumskategorin efter hotellets förmåga under vistelsen. Hur som helst, vi ber absolut om ursäkt för eventuell besvikelse eller besvär du upplevde under ditt besök.
Vi försöker alltid förbättra oss och strävar efter mer, din kommentar hjälper oss förstå vilka aspekter vi bör fokusera på och det är vi uppriktigt tacksamma för. Din åsikt är mycket värdefull för oss att alltid förbättra våra tjänster och standarder.
Vi hoppas att detta inte kommer att avskräcka ditt förtroende för Hilton och vi kan välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm i framtiden.
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
1 414 kr
  • Booking.com
    1 414 kr
  • Vio.com
    1 261 kr
  • Expedia.com
    1 414 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
3 899 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Algotels
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 750 kr
1 498 kr
  • Booking.com
  • Scandic Hotels
    1 664 kr
  • Hotels.com
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
2 215 kr
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Radissonhotels.com
    2 215 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 436 kr
1 264 kr
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Algotels
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Pool
  • Hotels.com
  • Vio.com
    1 594 kr
  • Algotels
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    2 280 kr
  • eDreams
0.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Hotels.com
  • Agoda.com
    1 537 kr
  • Expedia.com
    1 868 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Scandic Hotels
    1 307 kr
  • Vio.com
    967 kr
  • Hotels.com
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
  • Hotels.com
  • Vio.com
    1 122 kr
  • Algotels
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömen (4 021)
Filtrera omdömen
4 022 resultat
Medlemsbetyg
1 476
1 528
653
226
139
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 476
1 528
653
226
139
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
712 av 4 022 omdömen
Omdömet skrevs 11 juli 2023

Mycket trevlig vistelse i Stockholm med familjen. Mycket bra service på Hilton Stockholm. Från incheckning till utcheckning mycket bra service. Bra lounge och frukost. Trevligt rum med vacker utsikt. Rekommenderas

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack calle68m
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 31 mars 2023 från mobil enhet

Toppenfrukost och trevlig personal.
Förfärligt hårda sängar. Halvdant städ.
En obehaglig unken odör i badrummet från avlopp och vattenkran. Påpekade o man försökte åtgärda utan resultat, nytt påpekande vilket negligerades.
Alldeles för dyrt i förhållande till vad som erbjuds.

Datum för vistelsen: mars 2023
Restyp: Reste i arbetet
Tack 127maling
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2023
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. On Behalf of the entire team, I would like to apologize for your unpleasant experience during your stay with us. We have taken your feedback very seriously in order to avoid such inconvenience in future. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Thomas

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 mars 2023

Hörsalen är väldigt dålig luft i. Bra ljud, teknik och sittplatser men inte värt det på grund av den dåliga ventilationen. Fika, lunch är dåligt organiserat och värdar/värdinnor saknades helt när vi var där. Onödig trängsel då flödet inte är genomtänkt alls. All personal är utländsk utan goda engelskakunskaper. Lokalen har förutsättningar för att vara riktigt bra men stora brister i organisering och professionalitet gällande konferens.

Datum för vistelsen: mars 2023
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack 191annasa
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2023
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy with the organisation.
Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future.
Sincerely,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 februari 2023 från mobil enhet

Incheckningen tog lång tid parkering dyr 900kr för 2 dygn . Innan ut checkning upptäckte vi att de dragit dubbelt på mitt kort och även på våra vänners kort , inte den minsta kompensation eller ursäkt utan bara vi ser att det är något fel . Sängarna var stenhårda men frukosten var bra . Så nästa gång tar jag ett annat Hotel

Datum för vistelsen: februari 2023
Restyp: Reste med vänner
Tack RolfA236
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2023
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and on Behalf of the entire team I would like to apologize for your unpleasant stay experience. We have taken this seriously in order to avoid such issues in future. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future.
Sincerely,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 februari 2023

Rekommenderar ej detta hotell pga att de dubbel reserverade summan för vår vistelse vi bodde där 2 nätter, det blev mycket pengar Minus på mitt konto ,som Jag får ligga ute med!
De tog bort spärren efter jag påtalat det det en andra gång då första killen jag pratade ej verkade fatta vad jag menade fast jag visade mitt konto där det klart syntes
Två spärrade belopp, och våra vänner råkade ut för samma sak, och det är tydligen fler som råkat ut för detta här! Primitiv långsam incheckning/ dåligt osäker personal.

Övrigt Hårda sängar/

Datum för vistelsen: februari 2023
Restyp: Reste med vänner
Tack 162cathrinm
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2023
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy with your experience at Hilton Stockholm Slussen. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. If you wish to elaborate further on your stay for us to understand where we can improve, I kindly encourage you to do so as at Hilton we take all our guest feedback very seriously. Please do not hesitate to contact me via the front office as I am not able to send you my contact details through this third party website. We hope you will consider staying with us in the future.
Sincerely,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen