Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Rolf

Kolla ditt kort innan du checkar ut

2,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 feb. 2023från mobil enhet
Incheckningen tog lång tid parkering dyr 900kr för 2 dygn . Innan ut checkning upptäckte vi att de dragit dubbelt på mitt kort och även på våra vänners kort , inte den minsta kompensation eller ursäkt utan bara vi ser att det är något fel . Sängarna var stenhårda men frukosten var bra . Så nästa gång tar jag ett annat Hotel
Datum för vistelsen: februari 2023
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 22 feb. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and on Behalf of the entire team I would like to apologize for your unpleasant stay experience. We have taken this seriously in order to avoid such issues in future. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future.
Sincerely,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
1 455 kr
  • Booking.com
    1 455 kr
  • Vio.com
    1 335 kr
  • Priceline
    1 399 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 702 kr
  • Strawberry Hotels
    1 795 kr
  • Vio.com
    1 544 kr
  • Expedia.com
    1 798 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 409 kr
  • Priceline
    1 368 kr
  • Vio.com
    1 240 kr
  • Expedia.com
    1 575 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
2 115 kr
  • Radissonhotels.com
    2 115 kr
  • Vio.com
    2 019 kr
  • Priceline
    2 115 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
3 100 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Expedia.com
    3 100 kr
  • Hotels.com
    2 914 kr
  • Priceline
    3 100 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 469 kr
  • Scandic Hotels
    1 632 kr
  • Vio.com
    1 371 kr
  • Priceline
    1 665 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 323 kr
  • Booking.com
    1 191 kr
  • Vio.com
    1 049 kr
  • Priceline
    1 147 kr
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 475 kr
1 303 kr
  • Priceline
    1 401 kr
  • Strawberry Hotels
    1 475 kr
  • Expedia.com
    1 301 kr
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Pool
1 158 kr
Helt återbetalningsbar
  • Priceline
    1 158 kr
  • Expedia.com
    1 161 kr
  • Hotels.com
    1 158 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
    2 340 kr
  • Hotels.com
    2 340 kr
  • Vio.com
0.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömen (4 030)
Filtrera omdömen
4 030 resultat
Medlemsbetyg
1 477
1 530
655
227
141
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 477
1 530
655
227
141
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1217 av 4 030 omdömen
Omdömet skrevs 19 februari 2023

Rekommenderar ej detta hotell pga att de dubbel reserverade summan för vår vistelse vi bodde där 2 nätter, det blev mycket pengar Minus på mitt konto ,som Jag får ligga ute med!
De tog bort spärren efter jag påtalat det det en andra gång då första killen jag pratade ej verkade fatta vad jag menade fast jag visade mitt konto där det klart syntes
Två spärrade belopp, och våra vänner råkade ut för samma sak, och det är tydligen fler som råkat ut för detta här! Primitiv långsam incheckning/ dåligt osäker personal.

Övrigt Hårda sängar/

Datum för vistelsen: februari 2023
Restyp: Reste med vänner
Tack 162cathrinm
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2023
Google-översättning

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy with your experience at Hilton Stockholm Slussen. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. If you wish to elaborate further on your stay for us to understand where we can improve, I kindly encourage you to do so as at Hilton we take all our guest feedback very seriously. Please do not hesitate to contact me via the front office as I am not able to send you my contact details through this third party website. We hope you will consider staying with us in the future.
Sincerely,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 13 februari 2023

Jag bodde endast en natt i samband med en kundaktivitet på söder i Stockholm. Rummet var fint och rent men saknade tyvärr toalettartiklar helt. Frukosten var en av de bästa jag fått på hotell i Sverige och jag reser en hel del.

Datum för vistelsen: februari 2023
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack B0sseW
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2023
Google-översättning

Thank you very much for your rating. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of Hilton Stockholm Slussen. I have noted your key points regarding in room amenities and will be transferring them to our department managers. We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast buffet. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 februari 2023 från mobil enhet

Åk inte hit/ dålig service och utlovat långa sängar var normallånga. Svårt för en som är 2.05 när madrassen, ( mättes), var 1.90.
Känns ju så där till bröllopsnatten. Det var inte mycket annat att göra än att byta hotell. Ingen som helst förståelse eller respons i receptionen. Skamligt

Datum för vistelsen: februari 2023
Restyp: Reste som ett par
Tack Kalle G
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2023

Tack för att du valde att boka hos oss och för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi är ledsna att höra att vi inte riktigt uppfyllde dina förväntningar på rummet under din vistelse. Som tidigare nämnts via e-post och på andra tredjepartswebbplatser. Det fanns en felaktig rumsbeskrivning på Booking.com, de tillåter inte hotell att specifikt beskriva storleken på sängar men endast en uppskattning på sängstorlek, Vi har varit i kontakt med booking.com medan vi pratat för att lösa detta problem. Vi har King-sängar i standardstorlek som är 180 x 200 cm och vi beklagar om det inte uppfyllde dina förväntningar. Vårt team har försökt att lösa problemet så gott de kunde, men tyvärr har vi inga superlånga sängar inom den bokade rumskategorin. Jag har delat din feedback med ledningen, den är värdefull för oss. Jag önskar er en trevlig vecka!

Med vänliga hälsningar,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 februari 2023

Vi hade bokat juniorsviten. Vi kommer dit och det drar kallt från fönstret. Sängen är kortare än vad det stod på Booking.com. Det stod att det skulle vara en extra lång säng, då förväntar vi oss inte att den är mindre än 2 meter lång. Med en man på 205 cm blir man rejält missnöjd. Vi skulle dagen efter check-in gifta oss och önskade att få detta åtgärdat eller eventuellt byta rum. Arrogans och ignorans från receptionen och chefen som senare kontaktade oss gjorde att vi fick byta till ett annat hotell. Vi avråder starkt från Hilton, för att se till att ingen annan ska få sin bröllopsvistelse helt förstörd.
Vi har aldrig varit med om såhär dålig service och bemötande från ett hotell tidigare. Vi har bott på Hilton utomlands tidigare och aldrig haft ett problem.
Servicen är under all kritik. Vi bokade det dyraste och finaste rummet som fanns på hotellet, vilket kunde ha varit så mycket bättre. Stanna inte på Hilton i Slussen om ni inte måste.
Buller från tunnelbanan förväntar man sig inte heller i Junor Suite

Rumstips: Välj annat hotell
Datum för vistelsen: februari 2023
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack dariaa953
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2023

Hej Daria,

Hälsningar från Hilton Stockholm!

Tack för att du valt att boka hos oss och för att du tagit dig tid att dela din feedback med oss.
Det är tråkigt att läsa att vi inte riktigt motsvarar dina förväntningar vad gäller rummet under din vistelse. Tyvarr var det fel rumsbeskrivning på Booking.com, vi tar upp det med de direkt. Vi har standard storlek på King sänger som är 180 gånger 200 cm och jag är ledsen att det inte passade er. Jag har delat dina kommentarer med ledningen och tackar dig så mycket för din återkoppling, till oss den var väldigt värdefull.

Jag beklagar dock att vi inte fullt kunnat leva upp till era önskemål vid denna speciella vistelsen.
Jag önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
Vänliga hälsningar,

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 februari 2023 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell med närhet till både bussar och tunnelbana. Jag fick ett rum på 7.e våningen med en fin utsikt. Rummet var välstädat och trevligt. Frukostbuffen var välfylld och fräsch. Personal i både frukostmatsal och reception var mycke trevliga och serviceminded. Här lär jag bo vid fler tillfällen.

Datum för vistelsen: januari 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Rowinzki
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2023
Google-översättning

Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen