2 personer tittar på det här hotellet
1 720 kr
Bli belönad med One Key
Bosse W
Vaxholm, Sverige

Bra hotell med fint läge och utmärkt frukost

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 feb. 2023
Jag bodde endast en natt i samband med en kundaktivitet på söder i Stockholm. Rummet var fint och rent men saknade tyvärr toalettartiklar helt. Frukosten var en av de bästa jag fått på hotell i Sverige och jag reser en hel del.
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Ser du något problem med det här omdömet?
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 15 feb. 2023
Thank you very much for your rating. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of Hilton Stockholm Slussen. I have noted your key points regarding in room amenities and will be transferring them to our department managers. We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast buffet. We look forward to having you with us again in the near future.
1 670 kr
    1 794 kr
    1 866 kr
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 7 februari 2023 från mobil enhet

Åk inte hit/ dålig service och utlovat långa sängar var normallånga. Svårt för en som är 2.05 när madrassen, ( mättes), var 1.90.
Känns ju så där till bröllopsnatten. Det var inte mycket annat att göra än att byta hotell. Ingen som helst förståelse eller respons i receptionen. Skamligt

Tack Kalle G
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2023

Tack för att du valde att boka hos oss och för att du tog dig tid att dela din feedback med oss.
Vi är ledsna att höra att vi inte riktigt uppfyllde dina förväntningar på rummet under din vistelse. Som tidigare nämnts via e-post och på andra tredjepartswebbplatser. Det fanns en felaktig rumsbeskrivning på Booking.com, de tillåter inte hotell att specifikt beskriva storleken på sängar men endast en uppskattning på sängstorlek, Vi har varit i kontakt med booking.com medan vi pratat för att lösa detta problem. Vi har King-sängar i standardstorlek som är 180 x 200 cm och vi beklagar om det inte uppfyllde dina förväntningar. Vårt team har försökt att lösa problemet så gott de kunde, men tyvärr har vi inga superlånga sängar inom den bokade rumskategorin. Jag har delat din feedback med ledningen, den är värdefull för oss. Jag önskar er en trevlig vecka!

Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 5 februari 2023

Vi hade bokat juniorsviten. Vi kommer dit och det drar kallt från fönstret. Sängen är kortare än vad det stod på Booking.com. Det stod att det skulle vara en extra lång säng, då förväntar vi oss inte att den är mindre än 2 meter lång. Med en man på 205 cm blir man rejält missnöjd. Vi skulle dagen efter check-in gifta oss och önskade att få detta åtgärdat eller eventuellt byta rum. Arrogans och ignorans från receptionen och chefen som senare kontaktade oss gjorde att vi fick byta till ett annat hotell. Vi avråder starkt från Hilton, för att se till att ingen annan ska få sin bröllopsvistelse helt förstörd.
Vi har aldrig varit med om såhär dålig service och bemötande från ett hotell tidigare. Vi har bott på Hilton utomlands tidigare och aldrig haft ett problem.
Servicen är under all kritik. Vi bokade det dyraste och finaste rummet som fanns på hotellet, vilket kunde ha varit så mycket bättre. Stanna inte på Hilton i Slussen om ni inte måste.
Buller från tunnelbanan förväntar man sig inte heller i Junor Suite

Rumstips: Välj annat hotell
Tack dariaa953
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2023

Hej Daria,

Hälsningar från Hilton Stockholm!

Tack för att du valt att boka hos oss och för att du tagit dig tid att dela din feedback med oss.
Det är tråkigt att läsa att vi inte riktigt motsvarar dina förväntningar vad gäller rummet under din vistelse. Tyvarr var det fel rumsbeskrivning på Booking.com, vi tar upp det med de direkt. Vi har standard storlek på King sänger som är 180 gånger 200 cm och jag är ledsen att det inte passade er. Jag har delat dina kommentarer med ledningen och tackar dig så mycket för din återkoppling, till oss den var väldigt värdefull.

Jag beklagar dock att vi inte fullt kunnat leva upp till era önskemål vid denna speciella vistelsen.
Jag önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 1 februari 2023 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell med närhet till både bussar och tunnelbana. Jag fick ett rum på 7.e våningen med en fin utsikt. Rummet var välstädat och trevligt. Frukostbuffen var välfylld och fräsch. Personal i både frukostmatsal och reception var mycke trevliga och serviceminded. Här lär jag bo vid fler tillfällen.

Datum för vistelsen: januari 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Rowinzki
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2023

Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 30 december 2022

Fick ett mycket trevligt bemötande av Dennis vid check in
Har haft förmånen att bli in-checkad av honom vid tidigare besök.
Vi behövde låna en korkskruv, det tog 10 sekunder så fick vi låna en.
Hilton Slussen kan rekommenderas
!

Datum för vistelsen: december 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack peterbeach08
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2023

Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after during your stay with us. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 26 december 2022 från mobil enhet

Trevligt bemötande från incheckning till utcheckning. Trevligt med exekutive Lounge på våning 4 och ett speciellt tack till Ibrahim. Hanget vad service är. Frukosten var helt ok och positivt med en kock som gör omeletter. Bra bemötanden överlag.

Datum för vistelsen: december 2022
Tack calle68m