Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Daria A

Usel service trots Junior Suite

1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 feb. 2023
Vi hade bokat juniorsviten. Vi kommer dit och det drar kallt från fönstret. Sängen är kortare än vad det stod på Booking.com. Det stod att det skulle vara en extra lång säng, då förväntar vi oss inte att den är mindre än 2 meter lång. Med en man på 205 cm blir man rejält missnöjd. Vi skulle dagen efter check-in gifta oss och önskade att få detta åtgärdat eller eventuellt byta rum. Arrogans och ignorans från receptionen och chefen som senare kontaktade oss gjorde att vi fick byta till ett annat hotell. Vi avråder starkt från Hilton, för att se till att ingen annan ska få sin bröllopsvistelse helt förstörd.
Vi har aldrig varit med om såhär dålig service och bemötande från ett hotell tidigare. Vi har bott på Hilton utomlands tidigare och aldrig haft ett problem.
Servicen är under all kritik. Vi bokade det dyraste och finaste rummet som fanns på hotellet, vilket kunde ha varit så mycket bättre. Stanna inte på Hilton i Slussen om ni inte måste.
Buller från tunnelbanan förväntar man sig inte heller i Junor Suite
Datum för vistelsen: februari 2023
Tips för att välja rum: Välj annat hotell
2,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorLäge
1,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 6 feb. 2023
Hej Daria,

Hälsningar från Hilton Stockholm!

Tack för att du valt att boka hos oss och för att du tagit dig tid att dela din feedback med oss.
Det är tråkigt att läsa att vi inte riktigt motsvarar dina förväntningar vad gäller rummet under din vistelse. Tyvarr var det fel rumsbeskrivning på Booking.com, vi tar upp det med de direkt. Vi har standard storlek på King sänger som är 180 gånger 200 cm och jag är ledsen att det inte passade er. Jag har delat dina kommentarer med ledningen och tackar dig så mycket för din återkoppling, till oss den var väldigt värdefull.

Jag beklagar dock att vi inte fullt kunnat leva upp till era önskemål vid denna speciella vistelsen.
Jag önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
Vänliga hälsningar,
    1 161 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 1 februari 2023 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell med närhet till både bussar och tunnelbana. Jag fick ett rum på 7.e våningen med en fin utsikt. Rummet var välstädat och trevligt. Frukostbuffen var välfylld och fräsch. Personal i både frukostmatsal och reception var mycke trevliga och serviceminded. Här lär jag bo vid fler tillfällen.

Datum för vistelsen: januari 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Rowinzki
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2023

Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 30 december 2022

Fick ett mycket trevligt bemötande av Dennis vid check in
Har haft förmånen att bli in-checkad av honom vid tidigare besök.
Vi behövde låna en korkskruv, det tog 10 sekunder så fick vi låna en.
Hilton Slussen kan rekommenderas
!

Datum för vistelsen: december 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack peterbeach08
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2023

Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after during your stay with us. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 26 december 2022 från mobil enhet

Trevligt bemötande från incheckning till utcheckning. Trevligt med exekutive Lounge på våning 4 och ett speciellt tack till Ibrahim. Hanget vad service är. Frukosten var helt ok och positivt med en kock som gör omeletter. Bra bemötanden överlag.

Datum för vistelsen: december 2022
Tack calle68m

Omdömet skrevs 3 december 2022

Vi var på en kort vistelse i Stockholm med tre övernattningar. Det var ett vänligt och trevligt bemötande från personalen vid ankomst och fick även hjälp med var i garaget jag skulle parkera bilen.
Rummen var smakfulla med bekväma sängar och det var rent och fint. Lätt att justera rumstemperaturen. Litet minus var avsaknad av skohorn samt noteringsblock och penna. Men det är ingen "big deal", men det borde finnas på ett fyrstjärnigt hotell.
Frukosten var bra på hotellet.
Det är hyfsat nära till tunnelbana och bussar. Gångavstånd till centrum och Gamla stan. Nära till Djurgårdbåtarna på andra sidan bron i Gamla stan.
Jag kan rekomendera detta hotell och väljer nog detta hotell nästa gång vi ska till Stockholm.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack 944kennetp
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2022

Thank you very much for the detailed review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after by our team members. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 30 november 2022

Trevligt hotell, men lite för stort för att upplevas som riktigt mysigt. Ligger bra till, centralt och nära till allmänna kommunikationer. Bra frukost. Fint att strosa omkring i närheten, på Södermalm.

Datum för vistelsen: september 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack b0ad
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2022

Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. Kindly send us more details on our hotel email address reservation.slussen@hilton.com in order to investigate and take the necessary actions. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Thomas Demortier – Marketing Coordinator