Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
peterbeach08

Trevligt bemötande vid check in

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 dec. 2022
Fick ett mycket trevligt bemötande av Dennis vid check in
Har haft förmånen att bli in-checkad av honom vid tidigare besök.
Vi behövde låna en korkskruv, det tog 10 sekunder så fick vi låna en.
Hilton Slussen kan rekommenderas
!
Datum för vistelsen: december 2022
Resetyp: Reste med vänner
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Ser du något problem med det här omdömet?
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 2 jan. 2023
Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after during your stay with us. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
1 808 kr
1 559 kr
  • Scandic Hotels
    1 559 kr
  • Expedia.com
    1 563 kr
  • travelup.com
    1 566 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
2 340 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Hotels.com
    2 340 kr
  • Expedia.com
    2 347 kr
  • Vio.com
    2 340 kr
0.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 569 kr
  • Expedia.com
    1 662 kr
  • Official Hotel
    1 388 kr
  • Hotels.com
    1 743 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
3 700 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Hotels.com
    3 700 kr
  • Expedia.com
    3 702 kr
  • Vio.com
    3 700 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 782 kr
  • Hotels.com
    1 921 kr
  • Preferred Hotels
    1 652 kr
  • Expedia.com
    1 926 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 616 kr
  • Scandic Hotels
    1 796 kr
  • Agoda.com
    1 587 kr
  • Expedia.com
    1 621 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 333 kr
  • Booking.com
    1 200 kr
  • ZenHotels.com
    1 166 kr
  • Vio.com
    1 200 kr
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
2 415 kr
  • Radissonhotels.com
    2 415 kr
  • Vio.com
    2 326 kr
  • Expedia.com
    2 422 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 382 kr
Helt återbetalningsbar
  • Hotels.com
    1 382 kr
  • ZenHotels.com
    1 291 kr
  • Expedia.com
    1 386 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 744 kr
1 541 kr
  • Hotels.com
    1 535 kr
  • Expedia.com
    1 539 kr
  • Strawberry Hotels
    1 744 kr
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Pool
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömen (4 020)
Filtrera omdömen
4 020 resultat
Medlemsbetyg
1 475
1 527
653
226
139
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 475
1 527
653
226
139
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1722 av 4 020 omdömen
Omdömet skrevs 26 december 2022 från mobil enhet

Trevligt bemötande från incheckning till utcheckning. Trevligt med exekutive Lounge på våning 4 och ett speciellt tack till Ibrahim. Hanget vad service är. Frukosten var helt ok och positivt med en kock som gör omeletter. Bra bemötanden överlag.

Datum för vistelsen: december 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack calle68m
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2023
Google-översättning

Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 december 2022

Vi var på en kort vistelse i Stockholm med tre övernattningar. Det var ett vänligt och trevligt bemötande från personalen vid ankomst och fick även hjälp med var i garaget jag skulle parkera bilen.
Rummen var smakfulla med bekväma sängar och det var rent och fint. Lätt att justera rumstemperaturen. Litet minus var avsaknad av skohorn samt noteringsblock och penna. Men det är ingen "big deal", men det borde finnas på ett fyrstjärnigt hotell.
Frukosten var bra på hotellet.
Det är hyfsat nära till tunnelbana och bussar. Gångavstånd till centrum och Gamla stan. Nära till Djurgårdbåtarna på andra sidan bron i Gamla stan.
Jag kan rekomendera detta hotell och väljer nog detta hotell nästa gång vi ska till Stockholm.

Datum för vistelsen: november 2022
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack 944kennetp
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2022
Google-översättning

Thank you very much for the detailed review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after by our team members. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 november 2022

Trevligt hotell, men lite för stort för att upplevas som riktigt mysigt. Ligger bra till, centralt och nära till allmänna kommunikationer. Bra frukost. Fint att strosa omkring i närheten, på Södermalm.

Datum för vistelsen: september 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack b0ad
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2022
Google-översättning

Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. Kindly send us more details on our hotel email address reservation.slussen@hilton.com in order to investigate and take the necessary actions. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Kindest regards,
Thomas Demortier – Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 november 2022

Se upp för felaktig extra avgift vid utcheck. En envis receptionist hävdade att jag skulle betala extra för en uppgradering av rum som efter mycket om och men visade sig förklaras med att "systemet" gjort detta misstag. Jag betalade självklart inte men tror många gör det för att det inte gavs utrymme för att säga nej, man var oerhört bestämd med att hävda att jag skulle begärt en uppgradering trots att jag hade bekräftelsen på korrekt rum att visa. Definitivt en nish där man kan få in pengar av gäster som blir osäkra på om de missförstått något vid incheckning. Var noga med att kolla detta vid incheckning så ni inte står med lång kö vid utcheckning och får strula och särskilt om man har ont om tid.

Datum för vistelsen: november 2022
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack anncatrinjohansson
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2022
Google-översättning

Thank you very much for your rating. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of Hilton Stockholm Slussen. I have noted your comments regarding your unpleasant encounter at the reception and will be transferring it to the Front Office manager in order for us to investigate this further. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel as a whole and the conference area. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 oktober 2022

Tyckte att det var en något speciell lukt på rummet, vaknade sedan på natten av en frän lukt och med sprängande huvudvärk och problem att andas. Lade mig vid fönstret och öppnade det, det hjälpte inte. Vid 02.30 fick jag packa ihop allt och be om att få byta rum. Fick höra att man var fullbokade och blev ombedd sätta mig ned och vänta på nattmanager. Efter att ett par gäster checkat ut fick jag ett rum högst upp med utsikt. Har alltid bott på de rummen tidigare men bokade nu ett deluxerum som var allt annat än deluxe. Är allergisk mot mögel och bilderna talar för sig själva, badrumsväggen murken rakt igenom. Detta rum borde inte alls hyras ut, bättre stänga för bokning än att använda rum med uppenbara fuktskador. Kommer att få kemtvätta kappan jag hade och det var bara slänga in alla andra kläder i tvätten då jag kom hem då lukten sitter i. Är tveksam till att bo på Hilton igen, har alltid uppskattat servicenivån och de fina rummen men detta var tyvärr ett riktigt lågvattenmärke. Inget jag förväntat mig på en internationell kedja känd för hög standard.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack mariannesI4461NM
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2022
Google-översättning

Dear Mariannesl4461NM,

Thank you for staying in Hilton Stockholm Slussen. On Behalf of the entire team I would like to apologize for your unpleasant stay experience.
We appreciate your business and loyalty to Hilton Stockholm Slussen. Please contact our front office Manager through her email: Alexandra.Nepryakhina@Hilton.com in order for us to investigate your concerns further
Have a great day.
Regards,
Thomas Demortier - Marking Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen