Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Carlm
Norrköping, Sverige

Advent i Stockholm

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 25 dec. 2022från mobil enhet
Trevligt bemötande från incheckning till utcheckning. Trevligt med exekutive Lounge på våning 4 och ett speciellt tack till Ibrahim. Hanget vad service är. Frukosten var helt ok och positivt med en kock som gör omeletter. Bra bemötanden överlag.
Datum för vistelsen: december 2022
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 2 jan. 2023
Thank you very much for the 5* review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.
1 455 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Visa fler hotell i Stockholm
1924 av 4 030 omdömen
Omdömet skrevs 3 december 2022

Vi var på en kort vistelse i Stockholm med tre övernattningar. Det var ett vänligt och trevligt bemötande från personalen vid ankomst och fick även hjälp med var i garaget jag skulle parkera bilen.
Rummen var smakfulla med bekväma sängar och det var rent och fint. Lätt att justera rumstemperaturen. Litet minus var avsaknad av skohorn samt noteringsblock och penna. Men det är ingen "big deal", men det borde finnas på ett fyrstjärnigt hotell.
Frukosten var bra på hotellet.
Det är hyfsat nära till tunnelbana och bussar. Gångavstånd till centrum och Gamla stan. Nära till Djurgårdbåtarna på andra sidan bron i Gamla stan.
Jag kan rekomendera detta hotell och väljer nog detta hotell nästa gång vi ska till Stockholm.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack 944kennetp
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2022

Thank you very much for the detailed review and letting us know how much you have enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after by our team members. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of our premises. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 30 november 2022

Trevligt hotell, men lite för stort för att upplevas som riktigt mysigt. Ligger bra till, centralt och nära till allmänna kommunikationer. Bra frukost. Fint att strosa omkring i närheten, på Södermalm.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack b0ad
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2022

Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. Kindly send us more details on our hotel email address reservation.slussen@hilton.com in order to investigate and take the necessary actions. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Thomas Demortier – Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 28 november 2022

Se upp för felaktig extra avgift vid utcheck. En envis receptionist hävdade att jag skulle betala extra för en uppgradering av rum som efter mycket om och men visade sig förklaras med att "systemet" gjort detta misstag. Jag betalade självklart inte men tror många gör det för att det inte gavs utrymme för att säga nej, man var oerhört bestämd med att hävda att jag skulle begärt en uppgradering trots att jag hade bekräftelsen på korrekt rum att visa. Definitivt en nish där man kan få in pengar av gäster som blir osäkra på om de missförstått något vid incheckning. Var noga med att kolla detta vid incheckning så ni inte står med lång kö vid utcheckning och får strula och särskilt om man har ont om tid.

Datum för vistelsen: november 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack anncatrinjohansson
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2022

Thank you very much for your rating. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of Hilton Stockholm Slussen. I have noted your comments regarding your unpleasant encounter at the reception and will be transferring it to the Front Office manager in order for us to investigate this further. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel as a whole and the conference area. We look forward to having you with us again in the near future.

Omdömet skrevs 27 oktober 2022

Tyckte att det var en något speciell lukt på rummet, vaknade sedan på natten av en frän lukt och med sprängande huvudvärk och problem att andas. Lade mig vid fönstret och öppnade det, det hjälpte inte. Vid 02.30 fick jag packa ihop allt och be om att få byta rum. Fick höra att man var fullbokade och blev ombedd sätta mig ned och vänta på nattmanager. Efter att ett par gäster checkat ut fick jag ett rum högst upp med utsikt. Har alltid bott på de rummen tidigare men bokade nu ett deluxerum som var allt annat än deluxe. Är allergisk mot mögel och bilderna talar för sig själva, badrumsväggen murken rakt igenom. Detta rum borde inte alls hyras ut, bättre stänga för bokning än att använda rum med uppenbara fuktskador. Kommer att få kemtvätta kappan jag hade och det var bara slänga in alla andra kläder i tvätten då jag kom hem då lukten sitter i. Är tveksam till att bo på Hilton igen, har alltid uppskattat servicenivån och de fina rummen men detta var tyvärr ett riktigt lågvattenmärke. Inget jag förväntat mig på en internationell kedja känd för hög standard.

Datum för vistelsen: oktober 2022
1  Tack mariannesI4461NM
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2022

Dear Mariannesl4461NM,

Thank you for staying in Hilton Stockholm Slussen. On Behalf of the entire team I would like to apologize for your unpleasant stay experience.
We appreciate your business and loyalty to Hilton Stockholm Slussen. Please contact our front office Manager through her email: Alexandra.Nepryakhina@Hilton.com in order for us to investigate your concerns further
Have a great day.
Regards,
Thomas Demortier - Marking Coordinator

Omdömet skrevs 26 oktober 2022 från mobil enhet

Hade höga förväntningar på Hilton men de uppfylldes inte.
Den långa trappan utanför hotellet var väldigt farlig på kvällen då ljuset var lite halvskumt och en av kollegorna ramlade även där och slog knäet.

Hotellrummet var fint och välutrustat men sängen var stenhård och oskön.
Toalettsitsen var trasig och locket till toapappershållaren saknades så varje gång jag satte mig på toaletten så åkte toarullen i golvet. Takduschen var så gles att den inte gick att använda och handduschen saknade hållare.

I lobbyn och konferensdelen vi tillbringade den mesta tiden i luktade det kloak vilket drog ner omdömet.

Maten i lunchrestaurangen var god och vällagad men det var väldigt rörigt innan alla fått mat. Fikat var helt ok.

Rumstips: Undvik trappan utanför hotellet på kvällen.
Datum för vistelsen: oktober 2022
1  Tack HelenaMarklund

Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. I have shared your review to the managers directly involved in the areas of concern. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.