Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Boa D
Umeå, Sverige

Hilton Slussen

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 nov. 2022
Trevligt hotell, men lite för stort för att upplevas som riktigt mysigt. Ligger bra till, centralt och nära till allmänna kommunikationer. Bra frukost. Fint att strosa omkring i närheten, på Södermalm.
Datum för vistelsen: september 2022
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 1 dec. 2022
Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. Kindly send us more details on our hotel email address reservation.slussen@hilton.com in order to investigate and take the necessary actions. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Kindest regards,
Thomas Demortier – Marketing Coordinator
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.
Hotell i närheten
1 521 kr
  • Scandic Hotels
    1 521 kr
  • Agoda.com
    1 346 kr
  • Expedia.com
    1 521 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 883 kr
  • Strawberry Hotels
    1 995 kr
  • Agoda.com
    1 658 kr
  • Expedia.com
    1 995 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 572 kr
  • Expedia.com
    1 827 kr
  • Agoda.com
    1 403 kr
  • Priceline
    1 803 kr
1.5 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
2 025 kr
  • Booking.com
    2 025 kr
  • Vio.com
    1 912 kr
  • Expedia.com
    2 025 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
2 450 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Expedia.com
    2 450 kr
  • Vio.com
    2 279 kr
  • Hotels.com
    2 450 kr
0.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 584 kr
  • Scandic Hotels
    1 760 kr
  • Vio.com
    1 423 kr
  • Expedia.com
    1 584 kr
1.3 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 390 kr
  • Scandic Hotels
    1 544 kr
  • Agoda.com
    1 333 kr
  • Expedia.com
    1 390 kr
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
1 402 kr
  • Strawberry Hotels
    1 587 kr
  • Hotels.com
    1 346 kr
  • Expedia.com
    1 397 kr
1.6 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Pool
1 112 kr
1 044 kr
  • Vio.com
    1 082 kr
  • Expedia.com
    1 044 kr
  • Hotels.com
    1 044 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
4 300 kr
Helt återbetalningsbar
Ingen förskottsbetalning krävs
  • Hotels.com
    4 024 kr
  • Vio.com
    3 768 kr
  • Expedia.com
    4 298 kr
1.2 km från Hilton Stockholm Slussen
Kostnadsfritt wifi
Restaurang
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömen (4 030)
Filtrera omdömen
4 030 resultat
Medlemsbetyg
1 477
1 530
655
227
141
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 477
1 530
655
227
141
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
2126 av 4 030 omdömen
Omdömet skrevs 28 november 2022

Se upp för felaktig extra avgift vid utcheck. En envis receptionist hävdade att jag skulle betala extra för en uppgradering av rum som efter mycket om och men visade sig förklaras med att "systemet" gjort detta misstag. Jag betalade självklart inte men tror många gör det för att det inte gavs utrymme för att säga nej, man var oerhört bestämd med att hävda att jag skulle begärt en uppgradering trots att jag hade bekräftelsen på korrekt rum att visa. Definitivt en nish där man kan få in pengar av gäster som blir osäkra på om de missförstått något vid incheckning. Var noga med att kolla detta vid incheckning så ni inte står med lång kö vid utcheckning och får strula och särskilt om man har ont om tid.

Datum för vistelsen: november 2022
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack anncatrinjohansson
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2022
Google-översättning

Thank you very much for your rating. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of Hilton Stockholm Slussen. I have noted your comments regarding your unpleasant encounter at the reception and will be transferring it to the Front Office manager in order for us to investigate this further. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel as a whole and the conference area. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 oktober 2022

Tyckte att det var en något speciell lukt på rummet, vaknade sedan på natten av en frän lukt och med sprängande huvudvärk och problem att andas. Lade mig vid fönstret och öppnade det, det hjälpte inte. Vid 02.30 fick jag packa ihop allt och be om att få byta rum. Fick höra att man var fullbokade och blev ombedd sätta mig ned och vänta på nattmanager. Efter att ett par gäster checkat ut fick jag ett rum högst upp med utsikt. Har alltid bott på de rummen tidigare men bokade nu ett deluxerum som var allt annat än deluxe. Är allergisk mot mögel och bilderna talar för sig själva, badrumsväggen murken rakt igenom. Detta rum borde inte alls hyras ut, bättre stänga för bokning än att använda rum med uppenbara fuktskador. Kommer att få kemtvätta kappan jag hade och det var bara slänga in alla andra kläder i tvätten då jag kom hem då lukten sitter i. Är tveksam till att bo på Hilton igen, har alltid uppskattat servicenivån och de fina rummen men detta var tyvärr ett riktigt lågvattenmärke. Inget jag förväntat mig på en internationell kedja känd för hög standard.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack mariannesI4461NM
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2022
Google-översättning

Dear Mariannesl4461NM,

Thank you for staying in Hilton Stockholm Slussen. On Behalf of the entire team I would like to apologize for your unpleasant stay experience.
We appreciate your business and loyalty to Hilton Stockholm Slussen. Please contact our front office Manager through her email: Alexandra.Nepryakhina@Hilton.com in order for us to investigate your concerns further
Have a great day.
Regards,
Thomas Demortier - Marking Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 oktober 2022 från mobil enhet

Hade höga förväntningar på Hilton men de uppfylldes inte.
Den långa trappan utanför hotellet var väldigt farlig på kvällen då ljuset var lite halvskumt och en av kollegorna ramlade även där och slog knäet.

Hotellrummet var fint och välutrustat men sängen var stenhård och oskön.
Toalettsitsen var trasig och locket till toapappershållaren saknades så varje gång jag satte mig på toaletten så åkte toarullen i golvet. Takduschen var så gles att den inte gick att använda och handduschen saknade hållare.

I lobbyn och konferensdelen vi tillbringade den mesta tiden i luktade det kloak vilket drog ner omdömet.

Maten i lunchrestaurangen var god och vällagad men det var väldigt rörigt innan alla fått mat. Fikat var helt ok.

Rumstips: Undvik trappan utanför hotellet på kvällen.
Datum för vistelsen: oktober 2022
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack HelenaMarklund
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2022
Google-översättning

Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. I have shared your review to the managers directly involved in the areas of concern. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Bra från incheckningen till check ut. Trevligt att loungen åter är på våning 4 igen. Bra frukost där en kock tillagar omeletter mm. Rent och fint på rummen.
Trevligt bemötande när man anländer och frukost teamet levererar bra service.

Datum för vistelsen: augusti 2022
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack calle68m
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 14 juni 2022

Ett hotell som passerat bäst före för länge sedan. Bland de minsta hotellrum jag någonsin bott på. Personalen är extremt oengagerad, oavsett om de arbetar i reception, frukost, konferensen, lunchen eller baren.
Ingen laddning för elbil erbjuds!
Gällande baren så känns det som att komma in på ett övergivet stadshotell i en landsortshåla och de tar dessutom hutlöst betalt, 120 kr för en vanlig öl!!!

Rumstips: Välj ett annat hotell istället
Datum för vistelsen: maj 2022
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
1  Tack Flundra2018
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Emma Jonsson, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Tack för att du valde Hilton Stockholm och för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att din vistelse inte levde upp till dina förväntningar denna gång. Vi arbetar ständigt för att förbättra vår verksamhet och vi uppskattar att du delar med dig av dina tankar och upplevelser. Jag har vidarebefordrat din feedback till de berörda cheferna som kommer att vidta nödvändiga åtgärder. Vi hoppas att detta inte kommer att hindra dig från att stanna hos oss igen för att vårt team ser väldigt mycket fram emot att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Emma Jonsson – Marketing Coordinator

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen