Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
anncatrinjohansson

Bra hotell o konferens. Saknar ekologisk o djuretisk kvalitet på maten. Se upp för felaktig extra avgift vid utcheck.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 nov. 2022
Se upp för felaktig extra avgift vid utcheck. En envis receptionist hävdade att jag skulle betala extra för en uppgradering av rum som efter mycket om och men visade sig förklaras med att "systemet" gjort detta misstag. Jag betalade självklart inte men tror många gör det för att det inte gavs utrymme för att säga nej, man var oerhört bestämd med att hävda att jag skulle begärt en uppgradering trots att jag hade bekräftelsen på korrekt rum att visa. Definitivt en nish där man kan få in pengar av gäster som blir osäkra på om de missförstått något vid incheckning. Var noga med att kolla detta vid incheckning så ni inte står med lång kö vid utcheckning och får strula och särskilt om man har ont om tid.
Datum för vistelsen: november 2022
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Ser du något problem med det här omdömet?
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 29 nov. 2022
Thank you very much for your rating. At Hilton we are truly heartened to receive your generous review of Hilton Stockholm Slussen. I have noted your comments regarding your unpleasant encounter at the reception and will be transferring it to the Front Office manager in order for us to investigate this further. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel as a whole and the conference area. We look forward to having you with us again in the near future.
Kindest regards,

1 160 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 27 oktober 2022

Tyckte att det var en något speciell lukt på rummet, vaknade sedan på natten av en frän lukt och med sprängande huvudvärk och problem att andas. Lade mig vid fönstret och öppnade det, det hjälpte inte. Vid 02.30 fick jag packa ihop allt och be om att få byta rum. Fick höra att man var fullbokade och blev ombedd sätta mig ned och vänta på nattmanager. Efter att ett par gäster checkat ut fick jag ett rum högst upp med utsikt. Har alltid bott på de rummen tidigare men bokade nu ett deluxerum som var allt annat än deluxe. Är allergisk mot mögel och bilderna talar för sig själva, badrumsväggen murken rakt igenom. Detta rum borde inte alls hyras ut, bättre stänga för bokning än att använda rum med uppenbara fuktskador. Kommer att få kemtvätta kappan jag hade och det var bara slänga in alla andra kläder i tvätten då jag kom hem då lukten sitter i. Är tveksam till att bo på Hilton igen, har alltid uppskattat servicenivån och de fina rummen men detta var tyvärr ett riktigt lågvattenmärke. Inget jag förväntat mig på en internationell kedja känd för hög standard.

Datum för vistelsen: oktober 2022
1  Tack mariannesI4461NM
Thomas Demortier, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2022

Dear Mariannesl4461NM,

Thank you for staying in Hilton Stockholm Slussen. On Behalf of the entire team I would like to apologize for your unpleasant stay experience.
We appreciate your business and loyalty to Hilton Stockholm Slussen. Please contact our front office Manager through her email: Alexandra.Nepryakhina@Hilton.com in order for us to investigate your concerns further
Have a great day.
Regards,
Thomas Demortier - Marking Coordinator

Omdömet skrevs 26 oktober 2022 från mobil enhet

Hade höga förväntningar på Hilton men de uppfylldes inte.
Den långa trappan utanför hotellet var väldigt farlig på kvällen då ljuset var lite halvskumt och en av kollegorna ramlade även där och slog knäet.

Hotellrummet var fint och välutrustat men sängen var stenhård och oskön.
Toalettsitsen var trasig och locket till toapappershållaren saknades så varje gång jag satte mig på toaletten så åkte toarullen i golvet. Takduschen var så gles att den inte gick att använda och handduschen saknade hållare.

I lobbyn och konferensdelen vi tillbringade den mesta tiden i luktade det kloak vilket drog ner omdömet.

Maten i lunchrestaurangen var god och vällagad men det var väldigt rörigt innan alla fått mat. Fikat var helt ok.

Rumstips: Undvik trappan utanför hotellet på kvällen.
Datum för vistelsen: oktober 2022
1  Tack HelenaMarklund

Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. I have shared your review to the managers directly involved in the areas of concern. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Kindest regards,
Thomas Demortier - Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Bra från incheckningen till check ut. Trevligt att loungen åter är på våning 4 igen. Bra frukost där en kock tillagar omeletter mm. Rent och fint på rummen.
Trevligt bemötande när man anländer och frukost teamet levererar bra service.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack calle68m
Omdömet skrevs 14 juni 2022

Ett hotell som passerat bäst före för länge sedan. Bland de minsta hotellrum jag någonsin bott på. Personalen är extremt oengagerad, oavsett om de arbetar i reception, frukost, konferensen, lunchen eller baren.
Ingen laddning för elbil erbjuds!
Gällande baren så känns det som att komma in på ett övergivet stadshotell i en landsortshåla och de tar dessutom hutlöst betalt, 120 kr för en vanlig öl!!!

Rumstips: Välj ett annat hotell istället
Datum för vistelsen: maj 2022
1  Tack Flundra2018
Emma Jonsson, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Tack för att du valde Hilton Stockholm och för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att din vistelse inte levde upp till dina förväntningar denna gång. Vi arbetar ständigt för att förbättra vår verksamhet och vi uppskattar att du delar med dig av dina tankar och upplevelser. Jag har vidarebefordrat din feedback till de berörda cheferna som kommer att vidta nödvändiga åtgärder. Vi hoppas att detta inte kommer att hindra dig från att stanna hos oss igen för att vårt team ser väldigt mycket fram emot att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Emma Jonsson – Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 17 mars 2022

Helt ok hotell. Rent, välstädat och med bästa läget vid slussen. Dock är den utländska personalen inte speciellt serviceminded. Maten är god och vinlistan bra men drinkarna är nästan odrickbara. Mellanbra hotell som får en fyra för fina rum och bra städning.

Datum för vistelsen: mars 2022
1  Tack Pettersson321
Hilton Stockholm Slussen, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2022

Tack för att du valde Hilton Stockholm och för att du tog dig tiden att återkoppla till oss. Vi arbetar ständigt för att förbättra vår verksamhet och vi uppskattar att du delar med dig av dina tankar och upplevelser. Jag har vidarebefordrat din feedback till de berörda cheferna som kommer att vidta nödvändiga åtgärder. Hela teamet ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm snart igen.

Med vänliga hälsningar,
Emma Jonsson – Marketing Coordinator