Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Helena Marklund
Sverige

Lyxigt hotell på ytan

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 okt. 2022från mobil enhet
Hade höga förväntningar på Hilton men de uppfylldes inte.
Den långa trappan utanför hotellet var väldigt farlig på kvällen då ljuset var lite halvskumt och en av kollegorna ramlade även där och slog knäet.

Hotellrummet var fint och välutrustat men sängen var stenhård och oskön.
Toalettsitsen var trasig och locket till toapappershållaren saknades så varje gång jag satte mig på toaletten så åkte toarullen i golvet. Takduschen var så gles att den inte gick att använda och handduschen saknade hållare.

I lobbyn och konferensdelen vi tillbringade den mesta tiden i luktade det kloak vilket drog ner omdömet.

Maten i lunchrestaurangen var god och vällagad men det var väldigt rörigt innan alla fått mat. Fikat var helt ok.
Datum för vistelsen: oktober 2022
Tips för att välja rum: Undvik trappan utanför hotellet på kvällen.
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
Thomas Demortier, MarketingHilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömet
Svarade 28 okt. 2022
Thank you for choosing Hilton Stockholm Slussen and for taking the time to rate us. Please accept our sincere apology if your experience did not meet your expectations this time. I have shared your review to the managers directly involved in the areas of concern. We hope that your recent experience will not prevent you from staying with us again as we look very much forward to welcoming you back soon.
Kindest regards,

1 161 kr
3.4 km från Hilton Stockholm Slussen
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Bra från incheckningen till check ut. Trevligt att loungen åter är på våning 4 igen. Bra frukost där en kock tillagar omeletter mm. Rent och fint på rummen.
Trevligt bemötande när man anländer och frukost teamet levererar bra service.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack calle68m
Omdömet skrevs 14 juni 2022

Ett hotell som passerat bäst före för länge sedan. Bland de minsta hotellrum jag någonsin bott på. Personalen är extremt oengagerad, oavsett om de arbetar i reception, frukost, konferensen, lunchen eller baren.
Ingen laddning för elbil erbjuds!
Gällande baren så känns det som att komma in på ett övergivet stadshotell i en landsortshåla och de tar dessutom hutlöst betalt, 120 kr för en vanlig öl!!!

Rumstips: Välj ett annat hotell istället
Datum för vistelsen: maj 2022
1  Tack Flundra2018
Emma Jonsson, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2022

Tack för att du valde Hilton Stockholm och för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att din vistelse inte levde upp till dina förväntningar denna gång. Vi arbetar ständigt för att förbättra vår verksamhet och vi uppskattar att du delar med dig av dina tankar och upplevelser. Jag har vidarebefordrat din feedback till de berörda cheferna som kommer att vidta nödvändiga åtgärder. Vi hoppas att detta inte kommer att hindra dig från att stanna hos oss igen för att vårt team ser väldigt mycket fram emot att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm i framtiden.

Omdömet skrevs 17 mars 2022

Helt ok hotell. Rent, välstädat och med bästa läget vid slussen. Dock är den utländska personalen inte speciellt serviceminded. Maten är god och vinlistan bra men drinkarna är nästan odrickbara. Mellanbra hotell som får en fyra för fina rum och bra städning.

Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Pettersson321
Hilton Stockholm Slussen, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2022

Tack för att du valde Hilton Stockholm och för att du tog dig tiden att återkoppla till oss. Vi arbetar ständigt för att förbättra vår verksamhet och vi uppskattar att du delar med dig av dina tankar och upplevelser. Jag har vidarebefordrat din feedback till de berörda cheferna som kommer att vidta nödvändiga åtgärder. Hela teamet ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm snart igen.

Omdömet skrevs 1 mars 2022

Fel vid incheckning. Fick betala dubbelt då de ej kunde se att rummet redan var betalat. De sa sedan att de kommer att sätta tillbaka pengarna men att det kan ta ett par dagar.
Restaurangen hade dåligt utbud. Beställde tonfisken, vilket skulle vara ”kvällens erbjudande” fick sedan torsk serverad ovanpå vad som verkade vara uppvärmd pasta, indränkt i smör… efterrätten som skulle bestå av bla. Chokladmousse, var hård och oätbar. Den hade förmodligen stått i kylen en vecka…
Det fanns en kaffemaskin på rummet, vilken var full av mögel..
Behållaren till toalettborsten var full med äckligt vatten.
Trevlig resturangpersonal.
Kommer aldrig att boka igen

Datum för vistelsen: mars 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack HelenNordvall
Hilton Stockholm Slussen, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2022

Tack för att du valde Hilton Stockholm och för att du tog dig tiden att dela med dig av din upplevelse. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att din vistelse inte levde upp till dina förväntningar denna gång. Vi arbetar ständigt för att förbättra vår verksamhet och vi uppskattar att du delar med dig av dina tankar och upplevelser. Jag har vidarebefordrat din kommentar till de berörda cheferna som kommer att vidta nödvändiga åtgärder. Vi hoppas självklart att detta inte kommer att hindra dig från att stanna hos oss igen för att vårt team ser väldigt mycket fram emot att välkomna dig tillbaka till Hilton Stockholm, och leverera den toppservice som vi är kända för att leverera.

Omdömet skrevs 8 februari 2022

Bra service och fina rum med bra frukost.
Litet minus att executive rum fortsatt var stängt. Men alternativet var helt ok. Bra och fina rum med bra utsikt över gamla stan. Bra service under frukosten.

Datum för vistelsen: februari 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
1  Tack calle68m
Hilton Stockholm Slussen, Marketing på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2022

Vi är otroligt glada över din fina respons angående din vistelse hos oss på Hilton Stockholm. Vi är tacksamma över att du delar med dig av hur mycket du uppskattade vistelsen och är särskilt glada över att du kände dig väl omhändertagen av vårt team. Vi ser oerhört mycket fram emot att välkomna dig tillbaka till oss snart igen.