Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (3 709)
Filtrera omdömen
3 709 resultat
Medlemsbetyg
1 344
1 455
601
199
110
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 344
1 455
601
199
110
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 3 709 omdömen
Omdömet skrevs 28 juni 2020

Denna recensionen är anpassad efter de rådande corona läget.

Vi alla vet att de är speciella tider. Detta betyder att många hotell har fått anpassa sig. Hilton har låst dörren till receptionen vilket är helt okej. Tråkigt dock att vi fick stå utanför och vänta flera minuter ett par gånger eftersom de inte fanns någon personal i receptionen (dagtid)

Frukosten serveras enbart på rummet. Utbudet är tyvärr mindre bra. Dessutom så har de valt att ta bort den dagliga rumsstädning. De städar enbart var 5:e dag. Detta betyder att ingen kommer och hämtar din gamla frukost. Inga nya handdukar. Detta fick vi inte någon informationen om vid incheckning. Club loungen är stängt men de kan jag förstå.

Firade min födelsedag här, fick inte ens ett grattis från personalen. Dessutom var våran AC sönder. Verkar vara de i flera rum då jag såg en hämta fläkt från receptionen. Senare tänkte jag själv gå ner och snacka med någon i receptionen men hittade ingen personal. Har bott på några hotell under corona pandemin och detta är de hotell som har skött allt sämst med bra marginal.

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack toon8
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 mars 2020

Hade kanske för höga förväntningar på rum och hotellet. Valde exekutiva rum. Minibaren var tom. Tyvärr var värmeanläggningen i loungen trasig så servitrisen skulle stänga den. Var ca 8+. Litet utbud vid frukost på denna klass av hotell.

Datum för vistelsen: mars 2020
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack mjernb178542
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Bodde över helgen i ett dubbelrum, väldigt skön säng med sköna kuddar. Hotellet kändes lite som en båt, rummet påminde om en båthytt.
Bra hotellfrukost med det mesta man kan tänka sig, dock hade de ingen kallrökt lax vilket var ett minus. Bra läge på hotellet, promenadavstånd till globen, shoppinggator, gamla stan och centralstationen. Vi betalade ca 2200 kr vilket var prisvärt för oss.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack Barbamorsa
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SabinaG628, Guest Relations Manager på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 26 februari 2020

Hej Barbamorsa,

Hälsningar från Hilton Stockholm Slussen!
Först och främst vill jag passa på att tacka dig för att du valt att bo på Hilton samt för att du tagit dig tid att dela din upplevelse med andra resenärer.
Det glädjer mig att läsa att du haft en trevlig vistelse hos oss. Det är genom våra gästers feedback vi motiveras till att ge fortsatt utmärkt service.
Tack än en gång för att du valt att bo hos oss. Jag ser fram emot att se dig här igen.
På återseende!

Med vänlig hälsning,
Sabina G

Guest Relations Manager - Hilton Stockholm Slussen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 15 februari 2020

Vi betalade 150 kr för mojitos som direkt togs från en pump...smakade inte bra...nä dags för hotell barpersonalen att lära sig göra riktiga Mojitos.
Hutlöst att ta 150 kr för nått som smakade så hjä la dåligt.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste som ett par
Tack mariae836
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SabinaG628, Guest Relations Manager på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020


Hej mariae836,

Tack för att du tagit dig tid att bedöma Eken Bar på TripAdvisor!
Jag är osäker om du bott på hotellet dock vilket gör detta omdöme lite missvisande.
Jag har delat dina kommentarer med barchefen som får följa upp med lämplig åtgärd.

Tack för din återkoppling och på återseende!

Med vänlig hälsning,

Sabina G

Guest Relations Manager - Hilton Stockholm Slussen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Ett fanatiskt fint hotell och ett läge med fin utsikt.
Jag tror att det är på plats med ny inredning.
Börjar att bli lite slitet. Badrummen är inte fräscha.
Saknas de små detaljerna som höjer ett hotellrum.
Tidningar, glas, blommor, etc

Datum för vistelsen: februari 2020
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack Meander767490
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SabinaG628, Guest Relations Manager på Hilton Stockholm Slussen, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2020

Hej Meander767490


Tack för ditt omdöme här på TripAdvisor.
Det gläder mig att läsa att du uppskattar läget och fin utsikt men att det finns utrymme till förbättring tar vi till oss.
Vi hoppas du väljer att bo med oss igen. Du är hjärtligt välkommen att kontakta mig direkt om du har några frågor kring en framtida bokning.

Med vänlig hälsning,

Sabina G
Guest Relations Manager - Hilton Stockholm Slussen

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen