Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Jan W

Jättebra

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 22 apr. 2024från mobil enhet
Supergod frukost! Riktigt bra rum! Vi är där rätt ofta och undrar än idag, vart den den supergulliga den supergulliga, rödhåriga servitrisen i juicebaren tog vägen? Hon tog egna initiativ och blandade ihop allt efter våra önskemål. Även till vårt barn. Vi tror hon hette Anna eller Anne. Om vi får lov att säga något negativt, så var den stressade kvinnan med kort hår, som tog emot oss i frukostbuffén.
Vi kommer absolut återvända, när vi kommer till Stockholm igen. Men hon gjorde ett stort intryck på oss! Du gjorde hela vår helg Anna/Anne!
Hälsningar Janne och Maria från Karlstad.
Datum för vistelsen: juli 2023
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
Scandic Continental, MarknadsföringScandic Continental, svarade på det här omdömet
Svarade 29 apr. 2024
Hej Jan,

Stort tack för din feedback Vi blir så glada av att läsa din review. Vi strävar alltid efter att leverera bra service och upprätthålla en hög kvalité på både rummen och frukosten. Vi kommer vidarebefodra dina fina ord till vår frukostavdelning så att servitrisen ni syftar på får höra hur hon personligen gjorde ett väldigt gott intryck på er. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka i framtiden!

Bästa hälsningar,
0.9 km från Scandic Continental
2.1 km från Scandic Continental
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 18 april 2024

Centralt läge som slår det mesta. Tåg, spårvagn och tunnelbana ett stenkast bort.
Missa inte terassbaren på våning 8!

Datum för vistelsen: april 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Repkire E
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 19 april 2024

Hej Repkire,

Tack för att du skriver en så underbar review! Det gör oss så glada att du haft det bra här med oss och att du gillade vårt centrala läge och vår rooftop bar.

Vi hoppas innerligen att vi får välkomna dig tillbaka i framtiden!

Varma hälsningar,
Lorna

Omdömet skrevs 11 april 2024 från mobil enhet

Så fantastiskt och vilket bemötande!

Vi reste hit under påsken, stannade i två nätter med familjen. Vi har bott här många gånger tidigare. Hotellet ligger så centralt och bra. Nära till allt. Vi blev uppgraderade till ett mycket finare rum. Så överraskade av personalens fina bemötande. Vi åkte bil och garaget som vi bokat tidigare var så smidigt att komma till. Vi hade våran lilla hund med och även han blev så fint bemött.

Frukosten var fantastisk och det fanns så mycket gott att välja på.

Atmosfären på hotellet är så fin och mysig.

Vi kommer garanterat åka hit fler gånger framöver.

Rumstips: Hotellet ligger riktigt bra till. Kommer man med tåg är det bara att gå rakt upp till hotellet. Nära till shopping och restauranger.
Datum för vistelsen: april 2024
Tack S4711YNcharlotteh
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2024

Hej Ncharlotteh,

Stort tack för att du tagit dig tid att dela detta fantastiska omdöme med oss.

Det värmer att läsa att du hade en sådan fin och fantastisik vistelse hos oss. Speciellt att du nämner så många av hotellets delar som bemötandet, centrala läget och våran parkering.

Självklart ska även dom små fyrbenta vänner också få en vistelse hos oss på hotellet.

Önskar dig varmt välkommen tillbaka och en fortsatt fin söndag.

Med vänliga hälsningar,
Trixie Scandic Continental

Omdömet skrevs 25 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2024

Omdömet skrevs 16 mars 2024 från mobil enhet

Junior suite rum, helt okej. Bäddmadrasserna glider lätt av sängen.

Svårt att hitta platser i den ganska högljudda lobbyn som inte upplevs mysig.

Frukosten, känslan av skolmatsal, långbord och svårt att ens hitta plats att sitta på. Frukosten i sig bra men upplevdes som trångt.

Bäddsoffan som är på rummet, skön att sitta i men horribel att sova i. Själva delningen på soffan gjorde så att ryggen gick av.

Nära och bra, centralt och annars inga problem.

Cocktailbaren var öppen för allmänheten så det var otroligt mycket folk där, saknade en given plats för oss gäster.

Rummet okej i övrigt

Tack Henrik S
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2024

Kära Henrik,

Tack för att du tagit dig tiden att skriva denna review med viktig feedback till oss. Det gör oss så glada att du upskattade vårt centrala läge här i hjärtat av Stockholm samtidigt som vi upskattar de punkter du tar upp med förbättringsmöjligheter.

Vi är medvetna om att det varit mycket folk i huset under veckan vilket påverkar hela hotellet på olika sätt.

Jag hoppas fotfarande att vi får välkomna dig tillbaka någon gång i framtiden!

Varma hälsningar,
Philippa

Omdömet skrevs 13 mars 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2024