1 980 kr
Agoda.com
1 710 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 30 maj
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
Vickey_80
Korsholm, Finland

sängen sönder men annars bra

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 5 mars 2024
Sängens ena sida va sönder. bäddmadrassen hölls ej i sängen. Sämsta sängen jag legat i. Men förutom de så bra rum o trevlig personal. Ena väktaren där va otrevlig dock!
Stället helt bra. mysig junior suite men hoppas dom byter ut sängen.
Datum för vistelsen: mars 2024
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
2,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Scandic Continental, MarknadsföringScandic Continental, svarade på det här omdömet
Svarade 10 mars 2024
Kära Vickey,
Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme till oss.
Jag är glad att ni genrellt sett hade en fin vistelse hos oss och att ni tyckte rummet var mysigt. Jag är dock ledsen för sängen. Jag har fört detta vidare till berörd avdelning så att vi kan åtgärda detta och uppskattar verkligen din feedback. Jag har även fört vidare din feedback gällande väktaren.
Åter igen, stort tack för din feedback och jag hoppas verkligen vi får chansen att välkomna dig tillbaka till oss snart igen.
Varma hälsningar
Alva
Scandic Continental
Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
2 119 kr
    5 413 kr
0.9 km från Scandic Continental
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 2 mars 2024

Vi fick ett bra bemötande vid incheckning, fräscht rum. Frukosten var precis vad man kunde önska sig. Toppklass! Läget när man kommer resande med tåg är bra, bara gå rakt över vägen, så är man framme.

Tack Anders E
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2024

Hej Anders,

Stort tack för att du tagit tiden att dela detta super fina omdöme med oss.
Det gläder oss att du hade en så trevlig vistelse. Vi uppskattar att du nämner våran service, frukost och centrala läge här i Stockholm.

Vi hoppas att få välkomna dig tillbaka på en till topklass vistelse!

Med varma hälsningar,
Trixie Scandic Continental

Omdömet skrevs 25 februari 2024

Bor alltid på Scandic Continental när vi är i Stockholm. Nära centralstationen och allt annat. Snabb incheckning och alltid trevliga och städade rum. Denna gång var dock inte frukostupplevelsen inte lika trevlig som den brukar. Tidigare så kunde man boka tid när man ville äta frukost samt att när man kom ner till frukosten så möttes man av en personal som hänvisade en vid ett bord. Allt detta var nu borttaget och när vi kom till frukosten så var det kaos. Massor av folk och vi fick gå runt och leta bord i 20 minuter. När någon väl lämnade sitt bord så fick man vara snabb om man ville hinna först till bordet. När man väl lyckats få ett bord så började jakten på personal som kunde duka av och torka efter de tidigare gästerna som suttit vid bordet. Sedan kunde man börja trängas och köa för att få tag på frukost. Eloge till personalen som försökte hinna med så gått de kunde. Tips! Ta tillbaka systemet där man får välja en frukosttid samt blir hänvisad till ett bord när man kommer till buffén.

Tack tessan16
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2024

Hej Tessan16,

Tusen tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme till oss. Jag blir glad av att läsa att du generellt är nöjd med din vistelse och att såväl rummen som incheckningen levde upp till dina förvätningar. Jag är dock ledsen att frukosten inte gjorde det denna gång. Vi hade tidsboknning under en begränsad tid men fick tyvärr inte riktigt önskat resultat så därav valde vi att ta bort det. Din feedback är dock jätteviktig för oss och jag har självklart fört detta vidare så att vi kan undersöka möjliga lösningar för att minska trängsel vid frukosten. Självklart ska man kunna sitta i lugn och ro när man äter sin frukost.
Jag är som sagt glad att du bortsett från detta hade en fin vistelse hos oss och vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka snart igen.
Varma hälsningar
Alva
Scandic Continental.

Omdömet skrevs 25 februari 2024 från mobil enhet

Fantastisk service på alla plan. Folket på konferensavdelningen ser till att var och en av deras konferensgäster får en fin vistelse. Så väl hotell- som konferensrummen är fint inredda med en mycket god smak, för en som reser ofta i jobb är det uppskattat när det känns som ”hemma” när man är borta.

Restyp: Reste i arbetet
Tack Jimmy F
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2024

Hej Jimmy,

Vad roligt att du trivts både under din vistelse och under er konferens. Jag ska personligen se till att dina fina ord kommer till alla på konferensen om deras fina service. Vi är så glada för att du tagit tiden att skriva denna review och du är alltid varmt välkomen tillbaka!

Varma hälsningar,
Philippa
Scandic Continental

Omdömet skrevs 20 februari 2024

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Scandic Continental, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2024

Omdömet skrevs 20 februari 2024

Trevligt rum,fast vi var tre vuxna. Lätt att checha in, trevlig personal. Rent och snyggt. Bra utrymme. Frukosten väldigt bra och trevligt utrymme. Gymmet väldigt bra. Gångavstånd till tåg och pendel.kommer absolut att bo på hotellet igen.

Rumstips: Inget
Tack evalandin

Hej Eva,

Stort tack för du delar med dig av detta super fina omdöme med oss.
Det värmer att läsa om din upplevelse, där du nämner många delar utav vårat hotell såsom service, renlighet och frukosten.
Jag ska se till så jag delar med med av ditt super fina betyg.

Vi ser framemot nästa gång vi får välkomna dig tillbaka till oss på en lika härlig vistelse.
Med bästa hälsningar,
Trixie Scandic Continental