2 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
ScandicHotels.com170 US$
Priceline170 US$
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Sussie Larsson, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Hotellet ligger på gångavstånd till det mesta. Trevlig personal med bra service. Vi hade familjerum, dubbelsäng och bäddsoffa som passade oss. Frukosten serverades länge med bra tidsbokningen och innehöll allt man önskade sig.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack Jennie316
Sussie Larsson, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2021

Hej Jennie,

Tack för att du tog dig tiden att ge oss en kommentar.

Det värmer att höra era fina ord gällande våra servicestjärnor, vår frukosten och hotellrum.

Tack återigen och varmt välkomna tillbaka!

Trixie

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Riktigt bra hotell mitt i stan. Nära centralstationen och tunnelbana. Rummet var rent och allt fanns utom kylskåp, som man kan behöva. Vi bodde i ett standard rum. Tysta rum och bra standard. Trevlig personal. Takbaren var trevlig, med härlig utsikt över stadshuset. Priserna var hutlösa, och drinkarna var inte värda sitt pris.
Ett minus var runt frukost, då det var rörigt. Under pandemin ska man boka en tid, men ingen kollade om man faktisk gick den tiden man skulle. Vi hade bokat kl 9, men det var väldigt mycket folk och borden räckte inte till. Samt köer.

2  Tack camilla6808
Sussie Larsson, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Camilla,

Tusen tack att du tog din tid och berättade om din senaste vistelse här hos oss!

Det är otroligt viktigt för oss att få veta både vad som varit bra och vad som varit mindre bra så vi kan utvecklas!

Vi blir väldigt glada att ni gillade läget, rummet, personalen och utsikten på takbaren!
Kylskåp ingår inte på rummen men vi har ett visst antal lösa kylskåp man kan få upp till rummet om det finns. Hör gärna av er inför nästa vistelse om det!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att drinkarna och frukosten inte levde upp till dina förväntningar. Jag ska ta det vidare till respektive avdelning!

Vi testar ett nytt bokningssystem på frukosten så vi tackar extra mycket för din feedback om det!

Tack ännu en gång för dina ord och vi hoppas att vi får chansen att välkomna dig igen och att vi då kan leverera ännu bättre!

Lotta

Omdömet skrevs 30 juli 2021

Fint och bra hotell. Vi sa till om kylskåp, vilket inte var några problem!
Fin bar på terassen, dock så stängde de väldigt tidigt.
Bra och stort rum för oss 3. Schysst frukost, då 1 av oss är vegan och fick bra alternativ. Hjälpsam personal, vi behövde ha garaget längre och det var inga problem alls. Alla är nöjda. (Vi borde bokat 1 natt till)

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
2  Tack HJonasG
Sussie Larsson, Marknadsföring på Scandic Continental, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Hej Jonas,

Tack för du tog dig tiden att skriva en kommentar till oss.

Det är med ett leende på läpparna jag tar emot denna fina kommentar gällande vår service, frukost och hotellrum.

Dessa är öppetiderna vi har just nu under rådande omstädningheter.

Måndag-Torsdag kl.13:00-00:00
Fredag-Lördag kl.13:00-01:00