Vi firade jul på Berns och är MYCKET nöjda. Trevlig personal i receptionen, egen tomte som besökte våra barn och bra läge av hotellet. Nära till allt. Fin vistelse trots Corona! Tack och så kommer vi tillbaka!

Rumstips: 608 är trevligt!
Tack Mimer78
Steffen Sander, Owner på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack så hemskt mycket för ert omdöme här på Tripadvisor och att ni valde att fira jul hos och med oss på Berns.

Varmt, varmt välkommen åter, god fortsättning och ett riktigt gott nytt år!

steffen.sander@berns.se

Det var en underbar vistelse!
Personalen var super trevlig, service minded och snabba på att svara på mail då vi hade lite frågor innan vår vistelse.
Med andra ord servicekänsla uti fingerspetsarna!

Maten var fantastisk och rummet både lyxigt och ombonat med fina vintage detaljer och en jättefin coffee table book som berättade om Berns historia. Här kommer vi definitivt bo igen!!!

Tack Tildehy

Hej Tilde,

Tusen, tusen tack för din recension här på Tripadvisor som vi verkligen uppskattar oerhört mycket!

Det är fantastiskt glädjande att ni trivdes så bra på Berns och att ni redan nu planerar att återkomma.

Ni är givetvis varmt välkomna åter precis närsomhelst!

Steffen.sander@berns.se
Berns Hotel

Väldigt bra hotell - fina rum och supertrevlig personal i receptionen. Nu till julen får man tillgång till ett extra rum där de inrett med julgran, tomtar och ljus. Samt en stor, fin terass. Där kunde vi julemysa ordentligt!

Tack mial883
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 5 veckor sedan

Hej Mia,

Tack för ditt omdöme här på Tripadvisor samt ditt besök på Berns.

Jag är mycket glad att vi lyckades förgylla din vistelse och att julstämningen har börjat infinna sig.

Varmt välkommen åter och god jul på dig!

Steffen.sander@berns.se

Omdömet skrevs 20 december 2020

Mycket bra vistelse på alla sätt! TOmten kom förbi och hälsade på våra barn med julklappar, och vi ffick även saffransbullar, glögg och äpppelmust på morgonen på Lucia. Så uppskattat! Tjejerna (och killen på natten) i receptionen var också väldigt trevliga. VI kommmer tillbaka 2021!

Tack StockholmFamily1988
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2020

Tack så hemskt mycket för ert omdöme samt att ni har valt att bo hos oss.

Det är fantastiskt glädjande att vår alldeles egna tomte på Berns kunde skänka och bereda så mycket glädje och att besöket inklusive utdelning av små klappar var så uppskattat. Jag är även glad över att Luciafikat som serverades på Luciamorgon blev en succé och att ni redan nu har bestämt er för att göra ett kärt återbesök år 2021.

God Jul, Gott Nytt År och varmt, varmt välkomna åter till oss på Berns Hotel!

Omdömet skrevs 19 december 2020

En staycation på Berns är en upplevelse som lämnar dig med känslan att vilja komma tillbaka innan du ens hunnit lämna. Personalen tar emot dig på ett fantastiskt sätt: du stiger in i den anrika byggnaden och får en sittande incheck och ett varmt välkomnande - det härliga champagneglaset du får med dig upp på rummet sätter liksom stämningen och ribban för resten av vistelsen: absoluta världsklass.

Vi hade planer på stan (Stockholm City är precis utanför hotelltrappan) men ställde in för att stanna kvar och njuta max på och av hotellet. Berns Asiatiska (restaurangen) är en härlig attack på alla sinnen och något som måste upplevas.

Kan inte nog rosa det här hotellet: mjukvaran och dess personliga proffsiga service, det fantastiska hotellet med själ och historia som sitter i väggar och interiör, maten, läget, gästkommunikationen, magiska rum, utsikten, COVID-19 säkert... ett personligt unikt hotell att tryggt komma tillbaka till: om och om igen.

Tack 564ulrika_

Bästa Ulrika,

Dina ord betyder oerhört mycket för oss och jag tackar ödmjukast för din recension. Härligt att vi kunde sätta ribban i ett sådant tidigt skede och att ni hade en så positiv och minnesvärd vistelse hos oss på Berns - precis som det ska vara!

Med bästa hälsningar och med önskan om en riktigt trevlig fjärde advent,