Omdömet skrevs 20 december 2020

Mycket bra vistelse på alla sätt! TOmten kom förbi och hälsade på våra barn med julklappar, och vi ffick även saffransbullar, glögg och äpppelmust på morgonen på Lucia. Så uppskattat! Tjejerna (och killen på natten) i receptionen var också väldigt trevliga. VI kommmer tillbaka 2021!

Tack StockholmFamily1988
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2020

Tack så hemskt mycket för ert omdöme samt att ni har valt att bo hos oss.

Det är fantastiskt glädjande att vår alldeles egna tomte på Berns kunde skänka och bereda så mycket glädje och att besöket inklusive utdelning av små klappar var så uppskattat. Jag är även glad över att Luciafikat som serverades på Luciamorgon blev en succé och att ni redan nu har bestämt er för att göra ett kärt återbesök år 2021.

God Jul, Gott Nytt År och varmt, varmt välkomna åter till oss på Berns Hotel!

Vänligen,

Omdömet skrevs 19 december 2020

En staycation på Berns är en upplevelse som lämnar dig med känslan att vilja komma tillbaka innan du ens hunnit lämna. Personalen tar emot dig på ett fantastiskt sätt: du stiger in i den anrika byggnaden och får en sittande incheck och ett varmt välkomnande - det härliga champagneglaset du får med dig upp på rummet sätter liksom stämningen och ribban för resten av vistelsen: absoluta världsklass.

Vi hade planer på stan (Stockholm City är precis utanför hotelltrappan) men ställde in för att stanna kvar och njuta max på och av hotellet. Berns Asiatiska (restaurangen) är en härlig attack på alla sinnen och något som måste upplevas.

Kan inte nog rosa det här hotellet: mjukvaran och dess personliga proffsiga service, det fantastiska hotellet med själ och historia som sitter i väggar och interiör, maten, läget, gästkommunikationen, magiska rum, utsikten, COVID-19 säkert... ett personligt unikt hotell att tryggt komma tillbaka till: om och om igen.

Tack 564ulrika_

Bästa Ulrika,

Dina ord betyder oerhört mycket för oss och jag tackar ödmjukast för din recension. Härligt att vi kunde sätta ribban i ett sådant tidigt skede och att ni hade en så positiv och minnesvärd vistelse hos oss på Berns - precis som det ska vara!

Med bästa hälsningar och med önskan om en riktigt trevlig fjärde advent,

Omdömet skrevs 19 december 2020

2020 har verkligen inte varit ett år då många småbarnsföräldrar har haft möjlighet att få egen tid. Men förra helgen fick vi äntligen möjlighet till det och då bestämde vi oss för att bo på Berns hotell, och wow! Det var den absolut bästa "staycation" vi haft! Först och främst var allt coronaanpassat.
Fantastisk välkomnande av den trevliga personalen Lydia och Laura som var otroligt Service minded.
Rummet var fantastiskt fint med utsikt över Dramaten, gigantisk terrass och fullt med bekvämligheter. Vi beställde upp fantastisk god mat till rummet som vi höll oss på hela kvällen efter ett besök på hotellets ångbastu, (även det coronaanpassat).
Vistelsen avslutades med luciafirande på rummet och därefter en magisk frukost under kristallkronorna i den fantastiska matsalen!
Vi rekommenderar starkt Berns hotell och framför allt i dessa tider.

Tack HotelguEstEst

Hej,

Tusen, tusen tack för att ni valde just Berns Hotel för er barnfria Staycation!

Det är fantastiskt roligt att få läsa att våra Rooftop Terrace City View rum högst upp på våning 6 med takterrass och utsikt över Berzeliiparken föll er så väl i smaken, samt att både serveringen av Luciafika samt vårt Private Spa koncept med ångbastu och jacuzzi blev så lyckat.

Välkomna åter, God Jul & Gott Nytt År!

Omdömet skrevs 9 december 2020

När vi ankom till hotellet så bjöds vi direkt på ett glas bubbel, detta satte stapeln av vår vistelse och hotellrummet vi fick ska vi absolut inte klaga på. Rummet var högst upp i byggnaden och hade en vacker vy över berzelii park.
Jag kan verkligen rekommendera er att boka en staycation på Berns och om ni har riktig tur så är de Lisa som står i receptionen vid ankomst.

Tack Franzen94
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2020

Hej,

Tusen, tusen tack för din recension samt att du valde att besöka oss på Berns!

Det är härligt att vistelsen i våra Rooftop Terrace City View har blivit så lyckad och att du är så nöjd med servicen av Lisa, en av våra många serviceambassadörer här på Berns.

Varmt välkommen åter och god jul på dig!

Vänligen,

Omdömet skrevs 9 december 2020

Vi checkade in för en staycation på Berns under första advent-helgen. Vi kunde inte varit mer nöjda! Allt från bemötandet och mottagandet i receptionen där det bjöds på bubbel medan man checkade in, stämningen i lobbyn, rummets standard, alla fantastiska anpassningar som gjorts för att hantera pandemin och minska smittspridning, bordsbokningen på Calle P och framförallt middagen (bland det godaste jag ätit), duo-massagen i deras Private spa och frukostbuffén var fantastisk!! Vi ser verkligen fram emot vår nästa vistelse. Vi bor ofta på hotell men Berns har skapat en unik och familjär stämning som vi aldrig har upplevt tidigare.

Tack 30malinb
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2020

Hej Malin,

Tusen tack för att du valde att tillbringa en Staycation hos oss på Berns under första adventhelgen. Det är väldigt glädjande att ni fick en sådan härlig upplevelse inklusive nyttjandet av vårt Private Spa koncept med ångbastu och jacuzzi, samt att ni även kände er så omhändertagna av mina dedikerade kollegor.

Att skapa en mysig och exklusiv hemma-hos-känsla är alltid vår främsta prioritet, och jag är mycket glad över att vi lyckades åstadkomma detta när ni gästade oss, samt att ni kände er trygga och säkra tack vare våra talrika åtgärder som vi har vidtagit för att minska smittspridningen av Covid-19.

Varmt välkommen åter till oss, Malin!