Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bodde på Berns hotell en hel helg och det var absolut den bästa hotell upplevelsen jag någonsin haft i Stockholm. Rummet var magiskt, servicen magnifik och personalen var AMAZING
Rekommenderar starkt!!!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack 315alexandrap
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Alexandra,

Stort tack för ditt omdöme här på Tripadvisor!

Vi är mycket tacksamma över att du valde att besöka oss samt att du har tagit dig tiden att betygsätta din vistelse. Det är fantastiskt roligt att läsa att du var så nöjd och att du framför allt lyfte mina dedikerade och fantastiska kollegor, som gjorde sitt yttersta för att överträffa dina förväntningar.

Varmt, varmt välkommen åter, Alexandra!

Omdömet skrevs 21 mars 2020 från mobil enhet

Vill bara säga att jag är så extremt tacksam över hur receptionisten löste situationen när vi stötte på problem i vårt hotellrum. Jag uppskattar att han valde att lösa problemet direkt, utan något som helst ifrågasättande. Det betydde mycket för oss att vi bemöttes professionellt och att man omedelbart valde att ge oss ett nytt, bättre rum, med så kort varsel. Det var så skönt att för en gångs skull bli bemött med problemlösning när jag är van vid att behöva ta en diskussion.

Tusen tack!

Tack Sallyjdg
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2020

Hej Sally,

Tusen tack för att vi fick en ny chans att visa oss från vår bästa sida och att vi kunde gottgöra för de kortvariga olägenheterna som råkade uppstå.

Vi tar alltid ansvar för gästupplevelsen under hela vistelsen och givetvis ordnar vi med diverse lösningar och gör allt i vår makt för att överträffa våra gästers förväntningar, så även dina.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 21 mars 2020

Att bo centralt och känna sig som hemma är fantastiskt.
Tack för uppgradering till den fina och stora sviten, där vi bodde bra och kunde jobba på dagarna.
Rummen är kreativt inredda och ger en skön stämning.
Bernt ligger supercentralt, och när man går ut landar man i en fin park med glittrande vatten intill, mitt i Stockholm.

Tack 345henrikj
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2020

Hej Henrik,

Tusen tack för dina fina ord och för din vistelse hos oss på Berns Hotel.

Det är underbart att läsa att du njöt av Berns' sköna stämning och att du hade det så bra hos oss som vi hoppades på.

Varmt välkommen åter, Henrik!

Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Mycket bra hotell, vi blev väl mottagna av en supergullig tjej, blev nästan lite rörd över hur hon verkligen gjorde allt för att vi skulle känna oss välkomna, utan att vara tillgjord ;) Skön säng, fint rum, bra frukost och härlig miljö! Verkligen god service! Rekommenderas varmt! Vi kommer att bo där igen :)

Tack Millan1976
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Vad roligt att ni hade det så himla bra hos oss på Berns! Era find ord om våra stjärnor till personal har vi tacksamt tagit emot och framfört.

Varmt välkomna tillbaka inom kort!

Vänligen,

Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Ett underbart hotell som kombinerar känslan av storstad med det familjära.
Fina och personliga rum med hög standard, otroligt bara frukost med ett fint och genomtänkt urval av goda produkter och anrättningar samt kanske det viktigaste en både trevlig och serviceminded personal som lyckas med att vara både personlig och professionell på en gång.
Läget kunde inte vara bättre.

Tack 941olag

Tack så hemskt mycket för ert omdöme här på Tripadvisor!

Jag blir väldigt glad av att läsa att ni var så nöjda med precis allting. Ett personligt bemötande är A och O för oss på Berns och det är mycket roligt att ni kände er så väl omhändertagna.

Varmt välkomna tillbaka!