Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Mycket bra hotell, vi blev väl mottagna av en supergullig tjej, blev nästan lite rörd över hur hon verkligen gjorde allt för att vi skulle känna oss välkomna, utan att vara tillgjord ;) Skön säng, fint rum, bra frukost och härlig miljö! Verkligen god service! Rekommenderas varmt! Vi kommer att bo där igen :)

Tack Millan1976
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2020

Vad roligt att ni hade det så himla bra hos oss på Berns! Era find ord om våra stjärnor till personal har vi tacksamt tagit emot och framfört.

Varmt välkomna tillbaka inom kort!

Vänligen,

Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Ett underbart hotell som kombinerar känslan av storstad med det familjära.
Fina och personliga rum med hög standard, otroligt bara frukost med ett fint och genomtänkt urval av goda produkter och anrättningar samt kanske det viktigaste en både trevlig och serviceminded personal som lyckas med att vara både personlig och professionell på en gång.
Läget kunde inte vara bättre.

Tack 941olag

Tack så hemskt mycket för ert omdöme här på Tripadvisor!

Jag blir väldigt glad av att läsa att ni var så nöjda med precis allting. Ett personligt bemötande är A och O för oss på Berns och det är mycket roligt att ni kände er så väl omhändertagna.

Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 mars 2020

Berns är ett gammalt klassiskt hotel beläget supercentralt med blick mot kungliga Dramaten. Frukosten är helt fantastisk med en mängd färsk frukt, bakverk, smoothies u name it, till det kan den avnjutas i en superfin spegelsal. Personalen, inklusive hotellchefen är verkligen service minded. Vid avresedag var jag tvungen att checka ut innan frukosten serverades, da hade nattportieren ordnat nybryggt kaffe och frukt to go.

Rumstips: Hörnsviten med stora takterassen riktning mot park och Dramaten kan stort rekommenderas
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack johnjO9676QD
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2020

Hej John,

Tack så hemskt mycket för dina fina ord och ditt omdöme här på Tripadvisor som vi verkligen uppskattar! Vad trevligt att framför allt vår exklusiva frukost föll dig i smaken och att allt annat också har varit till din belåtenhet.

Du är varmt välkommen tillbaka närsomhelst till oss på Berns, John!

Vänligen,

Omdömet skrevs 8 mars 2020 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med lika fantastsik personal med en fin utsikt över hamnen och dramaten.
Väldigt fin och trevlig frukost med allt som går att önska.
Rummet var mer som en lägenhet med egen bastu. Skulle gärna bo här igen.

Tack lindasV2276UL
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2020

Hej Linda,

Tack för era fina ord! Det är underbart att läsa att ni gillade vistelsen i vår klocksvit i två etage med egen bastu och utsikt över parken och Dramaten.

Spara gärna mina kontaktuppgifter så ser jag gärna till att hjälpa er med framtida bokningar!

Njut av söndagen,

Omdömet skrevs 8 mars 2020

Fantastisk service av hotelpersonal och eventpersonal. Vi besökte Berns Hotel i samband med konsert och fick superservice när min fru brutit foten och gick på kryckor. Personalen ordnade så hon fick sitta under konsertet och allt funkade jättebra! Rekommenderar solklart! Frukosten i världsklass!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack 52matsb

Hej Mats,

Tusen tack för din 5-stjärniga recension! Jag blir mycket glad av att läsa att ni hade en sådan lyckad hotell- och konsertupplevelse hos oss samt att din fru kunde njuta av konserten trots kryckor.

Tack för att ni valde oss och varmt välkomna åter!