Omdömet skrevs 18 februari 2020

Vi fick en uppgradering av rummet. Rummet vsr stort och bekvämt, men med små fönster och en tråkig utsikt. Vi hade beställt en flaska mousserande vin innan, men tråkigt var att vi fick upp den bara en timme efter incheckningen, det hade varit festligare om flaskan hade varit på kylning på rummet innan vi kom.
Sängen var stor och jättebekväm, så vi kommer att bo på Berns fler gånger.

Rumstips: Bra läge, en bra frukost och trevlig personal
Tack evamicula
Steffen Sander, General Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020

Hej Eva,

Stort tack för din recension! Det är beklagligt att vi ej lyckades att ställa upp er mousserande vin i samband med ankomsten och detta beklagar jag. Våra 82 rum har olika inredningsstilar och vetter åt olika håll - önskar ni att ha svårslagen utsikt rekommenderar jag exempelvis våra rum på 6e våningen med stor terrass och utsikt över Kungliga Dramaten, Berzelliiparken och Nybroviken. Ett av dessa rum förbokar vi gärna åt er till nästa gång.

Varmt välkomna åter inom kort, Eva!

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Stort tack till Steffen Sander med team för att ni förgyllde vår vistelse genom att uppgradera vår svit till självaste klocksviten! För att inte tala om chokladen och hälsningen på rummet! Vi var tre vänner som firade våra födelsedagar och annat härligt och gjorde som vanligt helt rätt i att välja Berns hotell!

Tack pegahf2020

Hej Pegah,

Tusen, tusen tack för era fina ord! Alla vi på Berns tyckte att det var väldigt roligt att ni valde att fira er bemärkelsedag hos oss och att ni valde att lyxa till det med en skön Staycation.

Vi älskar att kunna få överträffa våra gästers förväntningar och ju mer vi vet om syftet med vistelsen samt vilka preferenser våra gäster har, desto bättre.

Varmt välkomna åter inom kort!

Omdömet skrevs 10 februari 2020

Vi blev omhändertagna på bästa möjliga sätt av Berns personal. Kände direkt att det var rätt val av alla hotell i Stockholm City. Det var rent och fräsch i alla utrymmen. Vi blev dessutom uppgraderade till Clock Sviten som är en av dem bästa i stan. Room servicen var grymma då dem ordnade det vi bad om - trots att det inte fanns på menyn. Väldigt snabba och tillmötesgående! Utbudet i frukosten var magiskt då allt var färskt och extremt genomtänkt. Måste dit igen väldigt snart!

Rumstips: Mycket bra prissättning och grym service.
Tack 174nemerh
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2020

Hej,

Tusen tack att du bodde hos oss och tack så hemskt mycket för ditt femstjärniga omdöme - väldigt uppskattat!

Jag är särskilt glad över att du gillade hotellmiljön inklusive vår exklusiva klocksvit, vår höga service av personalen samt vår utsökta frukost.

Kontakta mig gärna direkt på steffen.sander@berns.se så ser jag till att överträffa dina förväntningar även framöver.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 7 februari 2020

Har spenderat ett dygn på Berns och allt har vart fantastiskt. Från full aktivitet med benchmark event som genomfördes exemplariskt igår med god mat, ett härligt rum att bo i. Och så imorse när jag var tidig till frukosten så välkomnades jag in av både personal och en underbar frukost i en så fin matsal. Så orkar du, så kan det vara värt att vakna tidigt o sitta i lugn o ro och äta en mysig frukost.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 301agnetal
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2020

Hej Agneta,

Tack så hemskt mycket för din tid och din återkoppling!

Vi är väldigt glada över att få läsa att du var så nöjd hos oss och att evenemanget som du besökte i våra lokaler blev så lyckat. Att starta morgonen med vår lyxiga frukostbuffé i våra anrika lokaler från 1863 är verkligen helt fantastiskt och det är roligt att du fick ta del av den upplevelsen.

Maila mig gärna på steffen.sander@berns.se inför din nästa vistelse så ser jag till att överträffa dina förväntningar. Varmt välkommen åter, Agneta!

Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Mycket bra hotell, med extremt bra bemötande av personalen som var väldigt hjälpsam och trevlig!!
Rummen var jättemysiga och hotellet i sig har en skön atmosfär, dessutom är läget helt perfekt.
Kommer definitivt besöka igen!!

Tack 00frida
SteffenSander_BB, Hotel Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Hej Frida,

Tack så hemskt mycket för högsta betyget och er recension!

Vi är väldigt glada över att få läsa att ni var så nöjda hos oss. Maila mig gärna på steffen.sander@berns.se inför er nästa vistelse så ser vi till att överträffa era förväntningar igen. Varmt välkomna åter!