Berns Hotel
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 103 US$/natt.

Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
ClarionCollection
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 147 US$/natt.

Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Hotel Birger Jarl
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
  • Frukost ingår
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 21 maj 2013

Ännu en övernattning på Berns. Ett av de små rummen på plan 4, som tydligen höll på att renoveras. Lite orutinerat av hotellet att hyra ut rummet innan rummet renoverats färdigt. Ingen större fara dock. Frukosten är mycket bra på Berns och äggröran helt ok. Lite väl mycket svartpeppar i äggröran möjligen.

• Bodde här: maj 2013, reste i arbetet
Tack Burlefot1965
Omdömet skrevs 17 maj 2013 från mobil enhet

Perfekt service i receptionen. Tyvärr är rummen för små. Jag gillar inredningen och alla försök till att göra det praktiskt att sova duscha, sova och bo på detta lilla utrymme! Eftersom hotellet är relativt dyrt rekommenderar jag något mer prisvärt!

• Bodde här: februari 2013
Tack Pontus B
Omdömet skrevs 18 april 2013

Såg fram emot en helg i den kungliga huvudstaden då den lockade med det nya boutiqehotelllet Berns. Redan när vi anlände och checkade in anade jag att mina förväntningar inte skulle infrias. Jag varken hissar eller dissar hotellet utan anser det vara mediokert. Personligen tycker jag ett boutiqehotell ska andas en aning flärd och gärna minimalistiskt där man känner en air av lugn och softhet. Personalen gjorde sitt jobb men inte det lilla, lilla extra. Det positiva är själva läget eftersom man har närhet till allt från shopping, kulturlivet och bra restauranger. Inga avtryck som får mig att vilja återkomma, tyvärr. Van hotellgäst som upplevt de flesta omtalade hotell i vårt avlånga land!

• Bodde här: april 2013, reste som ett par
Tack GOurme369
AnnaBengtsson, Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2013

Tack för att du tar dig tid att skriva detta omdöme, vi strävar alltid efter att möta och även överträffa våra gäster förväntningar och jag beklagar att vi inte lyckats göra det denna gång. Vår syn av ett boutique hotel vad gäller design och inredning är att moderndesign ska bryta av mot vintage och att rummen skall ge känslan av att vara i arkitektens, musikerns, konstnärens eller modeikonens egna hem. Detta vill vi även avspegla med en gång när ni gäster kliver in i hotellet vilket är anledningen till att vi kommer att totalrenovera vår lobby nästa vår. Vad gäller vår personal får vi ständigt fin kritik för att vi levererar just det där lilla lilla extra så jag kan endast beklaga att vi inte lyckades ge dig detta denna gång

Jag hoppas verkligen att du ger oss en ny chans så vi får ge dig det där lilla extra som vi alltid får så fin beröm för!

Varma Hälsningar,
Anna

Omdömet skrevs 11 mars 2013

Vi var mycket nöjda med denna vistelse. Personalens trevlighet utmärkte sig!! Så treliga i alla kategorier
Fantastisk miljö, fint rum om något litet men ändå charmigt och god frukost.Plus för läget, mitt i stan

• Bodde här: mars 2013, reste som ett par
2  Tack Prinsessangina
Omdömet skrevs 25 januari 2013

Endast stannat där vid ett tillfälle, bokade ett större rum med egen terass. Strålande fint, lyxig känsla. En hel del strul med bokningen när vi väl var på plats, men servicenivån var 100% på personalen! De gjorde verkligen allt, och faktiskt lite till samt att de även löste det till oss. Parkeringservice fungerade utmärkt, och rekommenderas starkt med tanke på p möjligheterna i området.

Tips för att välja rum: Lägg till lite extra, få egen terass på sommartid vilket var toppenskönt att ha tillgång till.
  • Bodde här: juni 2012, reste som ett par
Tack MalinO3