“Snorkig och ointresserad personal i receptionen”
Omdöme om Berns Hotel

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Berns Hotel
Rankad som nummer 37 av 155 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs maj 31 2013

Receptionspersonalen var inte serviceinriktade, och fel rumstilldelning gjorde inte intrycket bättre. Rumsdesignen var intressant med bra detaljer. Frukostpersonalen var däremot trevliga och positiva, och maten jättegod.

• Bodde här: Maj 2013
Tack ValterHenrys
AnnaBengtsson, Hotel Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade juli 9 2013

Kära Gäst,

Tack för att du tog dig tid att skriva detta omdöme. Det glädjer mig att höra att du gillade vår frukost men jag beklagar att vi inte lyckades leverera den service i reception som vi alltid får så fin beröm för.
Jag hoppas att du ger oss en ny chans och jag önskar dig därför varmt välkommen tillbaka till oss.

Bästa Hälsningar,
Anna Bengtsson
Hotellchef

Omdömet skrevs maj 21 2013

Ännu en övernattning på Berns. Ett av de små rummen på plan 4, som tydligen höll på att renoveras. Lite orutinerat av hotellet att hyra ut rummet innan rummet renoverats färdigt. Ingen större fara dock. Frukosten är mycket bra på Berns och äggröran helt ok. Lite väl mycket svartpeppar i äggröran möjligen.

• Bodde här: Maj 2013, reste i arbetet
Tack Burlefot1965
Omdömet skrevs maj 17 2013 från mobil enhet

Perfekt service i receptionen. Tyvärr är rummen för små. Jag gillar inredningen och alla försök till att göra det praktiskt att sova duscha, sova och bo på detta lilla utrymme! Eftersom hotellet är relativt dyrt rekommenderar jag något mer prisvärt!

• Bodde här: Februari 2013
Tack Pontus B
Omdömet skrevs april 18 2013

Såg fram emot en helg i den kungliga huvudstaden då den lockade med det nya boutiqehotelllet Berns. Redan när vi anlände och checkade in anade jag att mina förväntningar inte skulle infrias. Jag varken hissar eller dissar hotellet utan anser det vara mediokert. Personligen tycker jag ett boutiqehotell ska andas en aning flärd och gärna minimalistiskt där man känner en air av lugn och softhet. Personalen gjorde sitt jobb men inte det lilla, lilla extra. Det positiva är själva läget eftersom man har närhet till allt från shopping, kulturlivet och bra restauranger. Inga avtryck som får mig att vilja återkomma, tyvärr. Van hotellgäst som upplevt de flesta omtalade hotell i vårt avlånga land!

• Bodde här: April 2013, reste som ett par
Tack GOurme369
AnnaBengtsson, Manager på Berns Hotel, svarade på det här omdömetSvarade april 26 2013

Tack för att du tar dig tid att skriva detta omdöme, vi strävar alltid efter att möta och även överträffa våra gäster förväntningar och jag beklagar att vi inte lyckats göra det denna gång. Vår syn av ett boutique hotel vad gäller design och inredning är att moderndesign ska bryta av mot vintage och att rummen skall ge känslan av att vara i arkitektens, musikerns, konstnärens eller modeikonens egna hem. Detta vill vi även avspegla med en gång när ni gäster kliver in i hotellet vilket är anledningen till att vi kommer att totalrenovera vår lobby nästa vår. Vad gäller vår personal får vi ständigt fin kritik för att vi levererar just det där lilla lilla extra så jag kan endast beklaga att vi inte lyckades ge dig detta denna gång

Jag hoppas verkligen att du ger oss en ny chans så vi får ge dig det där lilla extra som vi alltid får så fin beröm för!

Varma Hälsningar,
Anna

Omdömet skrevs mars 11 2013

Vi var mycket nöjda med denna vistelse. Personalens trevlighet utmärkte sig!! Så treliga i alla kategorier
Fantastisk miljö, fint rum om något litet men ändå charmigt och god frukost.Plus för läget, mitt i stan

• Bodde här: Mars 2013, reste som ett par
2  Tack Prinsessangina
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Nobis Hotel
Hotel Kungsträdgården
Nr 6 av 155 i Stockholm
364 omdömen
Visa priser

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 25 av Affärshotell i Stockholm
Nr 28 av Lyxhotell i Stockholm
Nr 38 av Romantiska hotell i Stockholm
Prisklass: 1 309 kr - 2 593 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Antal rum: 82
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med TravelClick, Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?