Vi stöder följande webbläsare:

“Katarina” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Berns Hotel

De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Katarina”
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs mars 11 2013

Vi var mycket nöjda med denna vistelse. Personalens trevlighet utmärkte sig!! Så treliga i alla kategorier
Fantastisk miljö, fint rum om något litet men ändå charmigt och god frukost.Plus för läget, mitt i stan

• Bodde där i Mars 2013, reste som ett par
2 Tack Prinsessangina

591 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (9)
Datum | Betyg
20 omdömen
10 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs januari 25 2013

Endast stannat där vid ett tillfälle, bokade ett större rum med egen terass. Strålande fint, lyxig känsla. En hel del strul med bokningen när vi väl var på plats, men servicenivån var 100% på personalen! De gjorde verkligen allt, och faktiskt lite till samt att de även löste det till oss. Parkeringservice fungerade utmärkt, och rekommenderas starkt med tanke på p möjligheterna i området.

Tips för att välja rum: Lägg till lite extra, få egen terass på sommartid vilket var toppenskönt att ha tillgång till.
  • Bodde där i Juni 2012, reste som ett par
Tack MalinO3
Västerås, Sverige
8 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs december 17 2012

Vi bodde i ett standard dubbelrum som var mysigt men rätt litet vid vad jag är van vid i jämförelse med andra hotell i samma klass. Sängen vär även liten, det var inte ens en dubbelsäng, den var kanske 140 eller 160cm. Påpekade detta för receptionen som bytte oss till ett annat rum som skulle ha en större säng, men det visade sig att den hade samma storlek.
Duschtvålen och schampot som fanns i form av småflaskor i badrummet var använda av tidigare gäst/gäster, vilket är väldigt ohygienist för nästa gäster att använda samma. Är dem använda så ska dem bytas! Städerskan var i alla fall snabb med att komma upp med nya efter påpekning.
Mysig restaurang och bar.
Frukostbuffén var ok.
Överlag så rekommenderar jag detta hotell pga läget.

• Bodde där i November 2012, reste som ett par
Tack Carl-Magnus
BernsHotel1, Hotellchef på Berns Hotel, svarade på det här omdömet, januari 17 2014
Kära gäst,
Tack för att du tagit dig tid att skriva denna recention. Sängarna på våra dubbelrum är av varierande storlekar, från 140 till 210 cm och vi brukar i mesta möjliga mån försöka lösa ett rum som passar varje gäst. Gällande schampooflaskorna så ska det självklart bytas inför varje ny gäst. Jag kan bara beklaga att detta inte fungerat som det ska och hoppas att ni kan ge oss en ny chans så vi får visa att vi normalt är bättre än så här.
Med hopp om ett snart återseende!
Med vänliga hälsningar Annika
Östersund, Sverige
52 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
3 av 5 stjärnor Omdömet skrevs november 4 2012

Bra läge. Trevlig, serviceminded personal. Öppningsbara fönster/dörrar i både sov- och allrum (mediumstort dubbelrum). TV i både sov- och allrum. Skön säng.
Iskallt badrumsgolv! Duschvatten rann ut över hela badrumsgolvet. Röklukt i restaurangen även vid frukost. Trångt och ologiskt ordnad frukostbuffé.

• Bodde där i November 2012, reste som ett par
Tack carohama
Stockholm, Sverige
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs oktober 26 2012

Jättefina och stora rum, personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, hjälpte oss med tips på bra restaurang, och när vi ville komma in på Berns klubb
Frukosten var helt fantastisk! Perfekt läge mitt i stan, kommer definitivt komma tillbaka!

Tips för att välja rum: Försök få rum på så hög våning som möjligt. Finns en nattklubb som kan låta. Märkte inget själv men ...
  • Bodde där i Oktober 2012, reste som ett par
Tack Oliver G
Skärblacka, Östergötlands Län, Sweden
2 omdömen
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs oktober 21 2012

Vi är mycket nöjda med vårt besök på Berns hotell. Personalen var mycket serviceinriktade och trevlig. Rummet var stort och fräscht med alla tekniska funktioner man behöver. Enda negativa är att det var lite lyhört mot rummet bredvid.

Tips för att välja rum: Välj ett av de lite större rummen om ni har möjlighet.
  • Bodde där i Oktober 2012, reste som ett par
Tack Jennie B
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs september 23 2012

Härligt hotell med närheten till shopping, kommunikationer och fantastiska Djurgården. Trevlig och hjälpsam personal. Fullt utrustade rum. De större rummen har en fantastisk utsikt över Stockholm. Till hotellet finns restaurang som serverar en mycket bra asiatisk brunch.

• Bodde där i September 2012
Tack ozaz75
Lund, Sverige
7 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs september 7 2012

Ett utmärkt hotell mitt i Stockholm. Missa inte frukosten! Rummen är utomordentligt inredda, dock är de mindre rummen något små i förhållande till priset. Boka minst ett medium rum.
Restaurangen serverar mycket god mat med god variation. Servicen har jag aldrig haft någon anledningen att klaga på efter många vistelser på hotellet. Full poäng.

• Bodde där i Augusti 2012, reste i arbetet
Tack Anders751
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs mars 3 2012

Jag älskar berns hotel! Man vill inte checka ut när man en gång checkat in! Redan i loobyn blir du så glad mycket , bra tidningar, god lakris och stilfull sittyta , ett super snyggt zebraskinn som jag bara måste köpa själv! Servicevillig personal, utsökt dessertbuffe och mycket bra musikdocks på rummen! måste återvända!

• Bodde där i Februari 2012
Tack lenamalena82
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs mars 1 2012

Om du/ni uppskattar storstadskänsla på natten men samtidigt vill kunna ta en lugn och mysig frukost dagen efter är Berns det självklara valet.
Den asiatiska brunchen är helt oslagbar, missa inte den!

• Bodde där i Februari 2012
Tack Emmeliee
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Nobis Hotel
Miss Clara by Nobis
Nr 8 av 160 i Stockholm
4.5 av 5 stjärnor 381 omdömen
Visa priser

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Verksamhet: Berns Hotel
Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 24 av Affärshotell i Stockholm
Nr 38 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 42 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 1 492 kr - 4 260 kr
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Antal rum: 82
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, TripOnline SA, Hotelopia, TravelClick, Expedia, Agoda, Hotels.com och Priceline så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?