Berns Hotel
  • Pool
Freys Hotel Lilla Rådmannen(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
ClarionCollection
Grand Hotel(Stockholm)
Agoda.com
  • Pool
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Omdömet skrevs 26 oktober 2012

Jättefina och stora rum, personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, hjälpte oss med tips på bra restaurang, och när vi ville komma in på Berns klubb
Frukosten var helt fantastisk! Perfekt läge mitt i stan, kommer definitivt komma tillbaka!

Tips för att välja rum: Försök få rum på så hög våning som möjligt. Finns en nattklubb som kan låta. Märkte inget själv men både relativt högt upp.
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Tack Oliver G
Omdömet skrevs 21 oktober 2012

Vi är mycket nöjda med vårt besök på Berns hotell. Personalen var mycket serviceinriktade och trevlig. Rummet var stort och fräscht med alla tekniska funktioner man behöver. Enda negativa är att det var lite lyhört mot rummet bredvid.

Tips för att välja rum: Välj ett av de lite större rummen om ni har möjlighet.
  • Bodde här: oktober 2012, reste som ett par
Tack Jennie B
Omdömet skrevs 23 september 2012

Härligt hotell med närheten till shopping, kommunikationer och fantastiska Djurgården. Trevlig och hjälpsam personal. Fullt utrustade rum. De större rummen har en fantastisk utsikt över Stockholm. Till hotellet finns restaurang som serverar en mycket bra asiatisk brunch.

• Bodde här: september 2012
Tack ozaz75
Omdömet skrevs 7 september 2012

Ett utmärkt hotell mitt i Stockholm. Missa inte frukosten! Rummen är utomordentligt inredda, dock är de mindre rummen något små i förhållande till priset. Boka minst ett medium rum.
Restaurangen serverar mycket god mat med god variation. Servicen har jag aldrig haft någon anledningen att klaga på efter många vistelser på hotellet. Full poäng.

• Bodde här: augusti 2012, reste i arbetet
Tack Anders751
Omdömet skrevs 3 mars 2012

Jag älskar berns hotel! Man vill inte checka ut när man en gång checkat in! Redan i loobyn blir du så glad mycket , bra tidningar, god lakris och stilfull sittyta , ett super snyggt zebraskinn som jag bara måste köpa själv! Servicevillig personal, utsökt dessertbuffe och mycket bra musikdocks på rummen! måste återvända!

• Bodde här: februari 2012
Tack lenamalena82