“Oliver”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 13 sidor till!
Berns Hotel
Rankad som nummer 66 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs oktober 26 2012

Jättefina och stora rum, personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, hjälpte oss med tips på bra restaurang, och när vi ville komma in på Berns klubb
Frukosten var helt fantastisk! Perfekt läge mitt i stan, kommer definitivt komma tillbaka!

Tips för att välja rum: Försök få rum på så hög våning som möjligt. Finns en nattklubb som kan låta. Märkte inget själv men ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2012, reste som ett par
Tack Oliver G

Omdömet skrevs oktober 21 2012

Vi är mycket nöjda med vårt besök på Berns hotell. Personalen var mycket serviceinriktade och trevlig. Rummet var stort och fräscht med alla tekniska funktioner man behöver. Enda negativa är att det var lite lyhört mot rummet bredvid.

Tips för att välja rum: Välj ett av de lite större rummen om ni har möjlighet.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Oktober 2012, reste som ett par
Tack Jennie B
Omdömet skrevs september 23 2012

Härligt hotell med närheten till shopping, kommunikationer och fantastiska Djurgården. Trevlig och hjälpsam personal. Fullt utrustade rum. De större rummen har en fantastisk utsikt över Stockholm. Till hotellet finns restaurang som serverar en mycket bra asiatisk brunch.

• Bodde här: September 2012
Tack ozaz75
Omdömet skrevs september 7 2012

Ett utmärkt hotell mitt i Stockholm. Missa inte frukosten! Rummen är utomordentligt inredda, dock är de mindre rummen något små i förhållande till priset. Boka minst ett medium rum.
Restaurangen serverar mycket god mat med god variation. Servicen har jag aldrig haft någon anledningen att klaga på efter många vistelser på hotellet. Full poäng.

• Bodde här: Augusti 2012, reste i arbetet
Tack Anders751
Omdömet skrevs mars 3 2012

Jag älskar berns hotel! Man vill inte checka ut när man en gång checkat in! Redan i loobyn blir du så glad mycket , bra tidningar, god lakris och stilfull sittyta , ett super snyggt zebraskinn som jag bara måste köpa själv! Servicevillig personal, utsökt dessertbuffe och mycket bra musikdocks på rummen! måste återvända!

• Bodde här: Februari 2012
Tack lenamalena82
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Nobis Hotel
Hotel Diplomat
Nr 11 av 154 i Stockholm
1 599 omdömen
Visa priser

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 25 av Affärshotell i Stockholm
Nr 38 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 49 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass: 1 348 kr - 3 037 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Antal rum: 82
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TravelClick, Ebookers, TripOnline SA, Expedia, Hotelopia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?