Vi stöder följande webbläsare:

“Oliver” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Berns Hotel

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Berns Hotel
Rankad som nummer 59 av 160 hotell i Stockholm
Stockholm, Sverige
“Oliver”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs oktober 26 2012

Jättefina och stora rum, personalen var väldigt trevlig och hjälpsam, hjälpte oss med tips på bra restaurang, och när vi ville komma in på Berns klubb
Frukosten var helt fantastisk! Perfekt läge mitt i stan, kommer definitivt komma tillbaka!

Tips för att välja rum: Försök få rum på så hög våning som möjligt. Finns en nattklubb som kan låta. Märkte inget själv men ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Oktober 2012, reste som ett par
Tack Oliver G

637 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    5 av 5 bubblor
    4 av 5 bubblor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (12)
Datum | Betyg
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Skärblacka, Östergötlands Län, Sweden
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs oktober 21 2012

Vi är mycket nöjda med vårt besök på Berns hotell. Personalen var mycket serviceinriktade och trevlig. Rummet var stort och fräscht med alla tekniska funktioner man behöver. Enda negativa är att det var lite lyhört mot rummet bredvid.

Tips för att välja rum: Välj ett av de lite större rummen om ni har möjlighet.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Oktober 2012, reste som ett par
Tack Jennie B
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 23 2012

Härligt hotell med närheten till shopping, kommunikationer och fantastiska Djurgården. Trevlig och hjälpsam personal. Fullt utrustade rum. De större rummen har en fantastisk utsikt över Stockholm. Till hotellet finns restaurang som serverar en mycket bra asiatisk brunch.

• Bodde där i September 2012
Tack ozaz75
Lund, Sverige
Nivå Skribent
9 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs september 7 2012

Ett utmärkt hotell mitt i Stockholm. Missa inte frukosten! Rummen är utomordentligt inredda, dock är de mindre rummen något små i förhållande till priset. Boka minst ett medium rum.
Restaurangen serverar mycket god mat med god variation. Servicen har jag aldrig haft någon anledningen att klaga på efter många vistelser på hotellet. Full poäng.

• Bodde där i Augusti 2012, reste i arbetet
Tack Anders751
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs mars 3 2012

Jag älskar berns hotel! Man vill inte checka ut när man en gång checkat in! Redan i loobyn blir du så glad mycket , bra tidningar, god lakris och stilfull sittyta , ett super snyggt zebraskinn som jag bara måste köpa själv! Servicevillig personal, utsökt dessertbuffe och mycket bra musikdocks på rummen! måste återvända!

• Bodde där i Februari 2012
Tack lenamalena82
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs mars 1 2012

Om du/ni uppskattar storstadskänsla på natten men samtidigt vill kunna ta en lugn och mysig frukost dagen efter är Berns det självklara valet.
Den asiatiska brunchen är helt oslagbar, missa inte den!

• Bodde där i Februari 2012
Tack Emmeliee
Stockholm, Sverige
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs februari 29 2012

Berns hotell ser inte mycket ut för världen utifrån men när man kliver på känns det som att man inte vill lämna det, aldrig någonsin faktiskt! Rummen är tok-fräscha och personalen (STORT tack till MIkaela för otroligt trevligt bemötande när vi bodde där!!!!) är sådär extra trevliga utan att bli för mycket :) Närheten till, ja allt, går inte att anmärka på heller direkt. När vi kom tillbaka till hotellet vid 01:30 möts vi av en kostymklädd herre som öppnar dörren och kollar, på ett sätt som bara fick en att känna sig säker, om vi bodde på hotellet. BRA jobbat!

Kommer definitivt att bo på Berns hotell igen om tillfälle ges!

• Bodde där i Februari 2012, reste som ett par
1 Tack David S
Stockholm
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs februari 21 2012

Det är helt klart personalen som gör Berns Hotel till en grym upplevelse. Alltid trevliga och uppmärksamma, i synnerhet när man staplar tillbaka till rummet ganska berusad från en kväll på deras nattklubb.

Vi var fyra vänner som bodde där, på tredje våningen. Fräscha, rymliga rum, bekvämt och smakfullt möblerade. Dock så var det lite kallt i rummen tyvärr och se till att inte hamna bredvid ett rum där rökning är tillåten, det gjorde min vän. Vad jag förstår något de ska ta bort. Men bortsett från det så ligger hotellet, om än undanskymt så väldigt centralt och nära till shopping, sightseeing och andra nöjen. Orkar man inte det så har de ju nattklubb, konsert och restaurang under ett och samma tak. Prisvärt även om matnotan kanske kan bli något hög. Jag är sjukt nöjd och kommer tillbaka, när jag har råd:)

• Bodde där i December 2011, reste med vänner
Tack Backpacker E
Jönköping
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 15 2011

Ett mycket fint hotell med perfekt läge i centrala Stockholm. Hade ett rymligt rum på femte våning med två franska balkonger. Väl isolerat ljudmässigt och bekväm dubbelsäng. Frukosten var varierad med fräscht innehåll. Trevlig och hjälpsam personal.

• Bodde där i Augusti 2011, reste som ett par
Tack lartag
Hammerdal
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs augusti 7 2011

Nära till allt..... Vi besökte Kungsträdgården, Berzelii park, Gallerian, NK mm mm. Det enda negativa är att informationen till gästerna (på rummen) även borde finnas på svenska.

• Bodde där i Augusti 2011, reste med vänner
Tack stina68
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Hotel Kungsträdgården
Miss Clara by Nobis
Nr 7 av 160 i Stockholm
4.5 av 5 bubblor 449 omdömen
Visa priser

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Verksamhet: Berns Hotel
Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 25 av Affärshotell i Stockholm
Nr 38 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 44 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass (per natt): 1 329 kr - 3 813 kr
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Antal rum: 82
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, TravelClick, Hotels.com, Priceline, Expedia och Ebookers så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?