“Fantastiskt hotell med bästa läget.”
Omdöme om Berns Hotel

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Berns Hotel
Rankad som nummer 54 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs september 23 2012

Härligt hotell med närheten till shopping, kommunikationer och fantastiska Djurgården. Trevlig och hjälpsam personal. Fullt utrustade rum. De större rummen har en fantastisk utsikt över Stockholm. Till hotellet finns restaurang som serverar en mycket bra asiatisk brunch.

• Bodde här: September 2012
Tack ozaz75

Omdömet skrevs september 7 2012

Ett utmärkt hotell mitt i Stockholm. Missa inte frukosten! Rummen är utomordentligt inredda, dock är de mindre rummen något små i förhållande till priset. Boka minst ett medium rum.
Restaurangen serverar mycket god mat med god variation. Servicen har jag aldrig haft någon anledningen att klaga på efter många vistelser på hotellet. Full poäng.

• Bodde här: Augusti 2012, reste i arbetet
Tack Anders751
Omdömet skrevs mars 3 2012

Jag älskar berns hotel! Man vill inte checka ut när man en gång checkat in! Redan i loobyn blir du så glad mycket , bra tidningar, god lakris och stilfull sittyta , ett super snyggt zebraskinn som jag bara måste köpa själv! Servicevillig personal, utsökt dessertbuffe och mycket bra musikdocks på rummen! måste återvända!

• Bodde här: Februari 2012
Tack lenamalena82
Omdömet skrevs mars 1 2012

Om du/ni uppskattar storstadskänsla på natten men samtidigt vill kunna ta en lugn och mysig frukost dagen efter är Berns det självklara valet.
Den asiatiska brunchen är helt oslagbar, missa inte den!

• Bodde här: Februari 2012
Tack Emmeliee
Omdömet skrevs februari 29 2012

Berns hotell ser inte mycket ut för världen utifrån men när man kliver på känns det som att man inte vill lämna det, aldrig någonsin faktiskt! Rummen är tok-fräscha och personalen (STORT tack till MIkaela för otroligt trevligt bemötande när vi bodde där!!!!) är sådär extra trevliga utan att bli för mycket :) Närheten till, ja allt, går inte att anmärka på heller direkt. När vi kom tillbaka till hotellet vid 01:30 möts vi av en kostymklädd herre som öppnar dörren och kollar, på ett sätt som bara fick en att känna sig säker, om vi bodde på hotellet. BRA jobbat!

Kommer definitivt att bo på Berns hotell igen om tillfälle ges!

• Bodde här: Februari 2012, reste som ett par
1  Tack David S
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Miss Clara by Nobis
Hotel Skeppsholmen
Nr 3 av 154 i Stockholm
1 340 omdömen
Visa priser

Besökt Berns Hotel? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Berns Hotel

Adress: Näckströmsgatan 8 | Berzelii Park, Stockholm 111 47, Sverige
Telefonnummer:
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm > Norrmalm
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 25 av Affärshotell i Stockholm
Nr 38 av Romantiska hotell i Stockholm
Nr 39 av Lyxhotell i Stockholm
Prisklass: 1 400 kr - 2 910 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4,5-stjärnigt — Berns Hotel 4.5*
Antal rum: 82
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Berns Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Berns Hotel Stockholm

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?