Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
  • Restaurang
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 157 US$/natt.

Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

ClarionCollection
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 90 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 160 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 148 US$/natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 152 US$/natt.

Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Omdömet skrevs 31 maj 2018

Trevligt och det funkade bra. Mkt bra läge för mig. Trångt att sitta på toaletten om någon är större. Vore bra om de rev ut heltäcknings mattorna, det vore fräschare. Trevlig personal och inga problem.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack hnilss550607
Omdömet skrevs 27 april 2018

Det är andra gången vi bor här. Första gången hade vi fantastisk utsikt, men hade bantat bort den denna gång eftersom vi skulle komma sent och inte hinna njuta av utsikten. Vi hade en våningssäng, men trängde ihop oss båda i underslafen. Sängarna är jättesköna. Duschen var fräsch. Frukosten mycket bra. Snabb och trevlig service.

Tips för att välja rum: Om ni bor första gången, boka ett rum med utsikt.
  • Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack K_Hoglund
Omdömet skrevs 19 april 2018

Utmärkt snabb & välkomnande service i receptionen. Relativt rymlig hytt 10 meter bort med utsikt mot Riddarholmen. Skön säng med bra sänglampa. Bra förvaringsmöjligheter. Mycket fräsch toalett med dusch. Skrivbord med skön fåtölj. Utmärkt fritt wi-fi. Frukosten som ingår serverades 20 meter bort en kort trappa upp. Väldigt många valmöjligheter. Vacker utsikt över Stockholm i alla riktningar. 3 minuters gångväg till Gamla Stans tunnelbana. Parkering finns utanför fartyget.

• Bodde här: april 2018, reste ensam
Tack stockholm99
Omdömet skrevs 14 december 2017 från mobil enhet

Över förväntan med god mat och bra service. Lutfisken fick dock 3a i betyg. Stort efterrättsbord med Prinsesstårta?? Värt att gå hit då det erbjuder bra miljö med fin utsikt. Passa på att sova över på båten.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack Thomas F
Omdömet skrevs 25 november 2017

Bodde på Hotell Mälardrottningen den 23-24nov 2017. Vi hade även bokat bord till Julbordspremiären som var samma kväll. Det blev en hellyckad vistelse vad gäller både boendet och julbordet. Maten var fantastisk och servicen likaså ! Kan verkligen rekommenderas !

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack panda795