2025 av 1 002 omdömen
Omdömet skrevs 9 januari 2017

Väldigt bra frukost och de flesta i personalen var trevliga.
Rummen dock dåligt städade och tven på rummet fungerade inte.
Rummet är väldigt litet, men de får man räkna med när det är på en båt.
En aning lyhört mellan rummen, har man högljudda grannar kan detta störa rätt mycket

• Bodde här: januari 2017, reste med vänner
Tack malmm2017
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Obegripligt hur stället har kunnat få så höga betyg på TA. Var här på julbord i början av december och kan ärligt säga att det var ett av de sämre julbord jag varit på. Först var det hela försenat och buffén öppnade 35 minuter efter att sittningen började. Servisen var bara trött. Restauranggästerna var alltför många i förhållande till den relativt lilla buffédelen och det var konstant lång kö. Maten var inte någon vidare upplevelse heller. Kändes smutsigt. Gå inte hit.

Bodde här: december 2016, reste i arbetet
1  Tack mathildag2015
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Bra läge. Mysigt stämningsfullt. Bra service. Var där med familjen på Julbord.
Ett minus för köttbullarna som inte höll måttet samt gröten var för lös. Ris a la Malta var antagligen samma gröt med saffranssås i vilket gjorde den ännu lösare, gick ej att äta. Grädden var vispad till smör.
I övrigt var all mat jag åt jättegod. Efterrättsbordet var överväldigande och innehöll det mesta. Sammantaget var vi mycket nöjda.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Lena K
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Var o åt julbord förra veckan på Mälardrottning urvalet var mycket bra när det gäller fisk del lite sämre när det gäller det varma. Gottebordet var förstklassigt. Personalen var lite ouppmärksam och det tog väldigt lång tid att få något att dricka trots att det inte var fullsatt. Trots detta blev jag både mätt och otörstig.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Joakim S
Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Ett par båthotell på fel sidan gamla stan. Men nära till tunnelbanan dock. Riktigt bra. Halvdyrt ställe, men gratis wifi dock.
God o dyr mat finns att tillgå på övre däck. Ganska mysigt måste jag säga.

Funkar absolut o bo på!

Bodde här: juni 2016, reste som ett par