Omdömet skrevs 22 maj 2016

Har bott här flera gånger tidigare. Denna gången bodde vi i redarhytten som var en trevlig upplevelse. Mycket charmig inredning och en fantastisk egen uteplats. Alltid lika vänligt bemötande i receptionen och likaså restaurangen där vi åt en av kvällarna. Vi kommer garanterat att återvända.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack panda795
Malardrottningen, Receptionschef på Mälardrottningen Yacht Hotel och Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2016

Hej,

Det är alltid lika roligt att välkomna återkommande gäster ombord, speciellt när dom är så trevliga som er. Vi är glada att höra att ni hade en trevlig vistelse uppe i sviten och ni är såklart hjärtligt välkomna i framtiden.

Från oss alla här i både receptionen och restaurangen så önskar vi er en glad sommar och vi hoppas på ett snart återseende.

Mvh,

Mälardrottningen

Omdömet skrevs 7 maj 2016

Fick redarehytten alltså det bästa dom har och den var bra, men hela båten börjar bli sliten. Toaletten var väldigt liten med duchen så när man sitter på toa så är det lätt att komma åt duchen och följden man blir blöt. Att komma till och från båten är inte det lättaste när man lägger om all gatsten på ön.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Tommie-lindkvist
Omdömet skrevs 21 april 2016

Fint läge med gångavstånd till Gamla stan och City. Bra parkeringsmöjligheter. Mycket serviceminded och tillmötesgående personal. Lugn atmosfär, sköna sängar. Bra frukost med härlig utsikt över fjärden.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack tossen
Omdömet skrevs 20 april 2016 från mobil enhet

Mysig restaurang i flytande format, kombination med hotell levererar deras mat med hög klass. Goda råvaror och ett lagom utbud, dryckesvalen var helt ok. Dagen till ära var vädret alldeles perfekt för en middag på Riddarfjärden, rekommenderas, enda som drar ner lite var att på kajen skedde en större ombyggnad.

Datum för vistelsen: april 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack jwiderstrom
Omdömet skrevs 18 februari 2016 från mobil enhet

Detta gemytliga Anrika Fartygshotell med mycket historia mitt i stockholm med sor skärgårdskänsla kan varmt rekommenderas! ! Personalen får dig att kännas varm innombords och inte minst deras kök som är fantastiskt med de bästa råvaror som årstiden kan erbjuda!!
Tystnaden utanför och ändå nära till pulsen i city! Så är det oavkortat det bästa som Stockholm kan erbjuda!

Datum för vistelsen: februari 2016
Tack Thomas B