6 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com127 US$
ScandicHotels.com142 US$
Travelocity127 US$
Orbitz.com127 US$
Priceline142 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2022

Datum för vistelsen: juni 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 19 juni 2022

Väldigt konstigt att det kan vara lagligt hotellet tar betalt för att stå på deras parkering (110kr/per natt) när gäster som inte betalar ställer sig där gratis och därav lämnar ingen plats åt de som faktiskt betalat!

Deras svar var att de inte har något system för att veta vem som står där och att de inte kan göra något åt det, de erbjuder inte ens pengarna tillbaka.

Tips, betala aldrig för parkeringen utan ställ er bara där (som alla andra).

Tack Koko7667
Omdömet skrevs 17 juni 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 16 juni 2022

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 7 juni 2022

Skulle inte rekommendera någon att bo här.
När vi väl fått tillgång till rummet, efter en seg incheckning, insåg vi att sängen inte var ren bäddad, det fanns heller inte kuddar eller handdukar till alla. Detta löste personalen snabbt.
Rummet var städat, men tyvärr kändes det inte rent. Badrummet var även det ”städat” men var absolut inte rent utan kändes väldigt ohygieniskt. Fogar och lister var bruna av smuts och handfatet missfärgat och kantstött.
All inredning var oerhört slitet och rummet var även nerklottrat, vilket jag tror en lokalvårdare ändå skulle kunna få bort vid städning.
Ventilationen fungerade inte. Tack och lov kunde man öppna ett fönster och försöka sova i de obekväma sängarna till de härjande fiskmåsarna och fartygen utanför.
Att vänta på hissar tog en evighet.
Ingen parkering nära hotellet utan du fick gå flera hundra meter till närmsta parkering.
Frukosten på hotellet var helt okej.
Det fanns ett (stökigt) lekrum för de små och en hel del roliga aktiviteter för de lite större så som pingis och golf.

Tack kar0linass