Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Collection Hotel Wellington(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Berns Hotel(Stockholm)
  • Restaurang
Nordic Light Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Preferred Hotels
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 165 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
2025 av 1 155 omdömen

• Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 16 juli 2018

Trots hotellet kunde hela familjen med lätthet promenera till och från museéparken och Gröna Lund.
Hotellet hade magisk utsikt. Ett levande hotellet med pingisbord, fotbollsspel, bar och välkomnande atmosfär. Det var avsaknaden av en trubadur som gjorde att man kunde ana att det inte var ett kryssningsfartyg.

Tack 41weekend

Hej,

stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Johanna på Scandic

Omdömet skrevs 16 juli 2018

Tyvärr hade vi otur att hamna i ett rum där ac inte fungerade och det fanns inga rum att byta till. Det luktade även illa från avloppet men som tur var så fixade man till det. Vi hade även önskat att få utsikt mot havet men det gick tyvärr inte att ordna.

Tack mk770118

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss, Vi håller just nu på att se över fläktsystemet och hoppas ni vill besöka oss igen.

Johanna

Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Hej!

Vi har bott här en weekend o bokade familjerum, rummet kändes mer som ett dubbelrum tyvärr, var en dubbelsäng samt bäddsoffa.
Bäddsoffan var mycket dålig ingen bäddcomfort alls o när man vände sig i den så knakade den.

Ac n var jättedålig på rummen blåste ljummen luft o varmt på rummet då jag påpekade detta för receptionen så sa d bara att d hade problem just nu med ac men när man ser här tidigare inlägg så ser man att problemet funnits flera år tillbaka?! Varför åtgärdar man ej detta.
Alla tål ej värme av medicinska skäl, eller påverkar sömnen enormt mycket pga av om det är för varmt

Badrummen kändes slitna o ofräscha doftade gammalt avlopp där inne,
Lyhört hörde dörrar som öppnades o slog igen o hörde även grannen på toa, väldigt lyhört.

Korten till rummen krånglade mycket för många som fick byta ut dem, bytte våra kort 5 gånger.

Dålig kollektivtrafik, hotellet ligger långt fr stan, o buss gick utanför ICa brevid hotellet
Tänk på att ladda ner cl appen den hade vi ej då vi ej visste att den behövdes trodde man kunde betala med kort på bussen, kom-ihåg därför att ladda ner appen för biljett.
Bussen var full proppad o vi fick stå upp hela resan,

Det som var bra var att de hade pingis bord som barnen spelade. Utsikten var så där, vi såg ej mycket av vattnet.....tänk på det vid bokningen om ni kan få med utsikt över vattnet.

Hotellfrukosten var rörig, lite pålägg o slut på mycket då vi ändå var där redan 9.00 både morgnarna.

Besviken över vistelsen o inte alls den standarden som man trodde. Ej heller läget så långt fr stan.

Vi kommer ej bo där igen tyvärr, kändes inte alls värt pengarna o kan man så bor jag hellre mer centralt blir smidigast o billigast.

Fam Håkansson

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Pernilla H

Hej,

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Det hjälper oss att bli bättre på det vi gör. Tråkigt att höra att du inte var nöjd med. Det är såklart inte den hotellupplevelse som vi vill erbjuda våra gäster och vi har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Johanna på Scandic Ariadne