Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 222)
Filtrera omdömen
1 222 resultat
Medlemsbetyg
236
439
341
148
58
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
236
439
341
148
58
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
98103 av 1 222 omdömen
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Andra gången på detta hotell ( konferens med jobbet). Konferensrummet MVG (vatten godis frukost kontinuerligt)
Frukost -bra stort urval, middag helt ok. Rummet på 10-e våning fräscht, stort, bra, fint havsutsikt.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack 2017Szakal
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Hissar ur funktion och inte roligt att få rum på 13:e våningen. Bäddsoffan var mycket dålig. Termostaten på rummet fungerade inte. Stopp i avloppet till badkaret.Stökigt vid frukosten. Vi fick köa för att få bord.

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Evagson
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Evagson.
Vi ska så klart se till att lösa alla dessa problem.
Jag hoppas ni återkommer till oss så vi kan göre er vistelse till en bättre upplevelse.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 18 mars 2018

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Skönt med parkering utanför hotellet, bra med pingisbord och lekmöjlighet (har två barn 8 och 10 år) i lobbyn. Trevlig ung tjej i incheckningen! Rummet som förväntat, varken mer eller mindre. Slitet hotell. Skybar stängd och ingen info om det någonstans, inte vid bokning och ens vid incheckning? Frukosten tyvärr ingen höjdare, eftersom (trots att vi var på plats tidigt) det låg möglig frukt framme, rostbröd var nån sorglig historia av gammalt upptinat/supertorrt som verkligen inte ens borde ha dukats fram! Vissa saker tog slut och man fick jaga för att få påfyllt. Nej, ingen återvändo för vår del. Valdes för att priset var lågt denna gång, men absolut inte värt att återkomma för.

Rumstips: Välj ett rum högt upp med utsikt mot vattnet.
Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Tack 10 852
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Tack för att du tagit dig tid att skriva.
Verkligen tråkigt att läsa om frukosten. Så ska det självklart inte vara.
Ber så mycket om ursäkt. Vi tar självklat till oss detta och ser till att det inte händer igen.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen