Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Restaurang
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 145 US$/natt.

ClarionCollection
  • Frukost ingår
Clarion Hotel Sign(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 159 US$/natt.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Grand Hotel(Stockholm)
  • Pool
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 427 US$/natt.

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Andra gången på detta hotell ( konferens med jobbet). Konferensrummet MVG (vatten godis frukost kontinuerligt)
Frukost -bra stort urval, middag helt ok. Rummet på 10-e våning fräscht, stort, bra, fint havsutsikt.

Bodde här: mars 2018
Tack 2017Szakal
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Hissar ur funktion och inte roligt att få rum på 13:e våningen. Bäddsoffan var mycket dålig. Termostaten på rummet fungerade inte. Stopp i avloppet till badkaret.Stökigt vid frukosten. Vi fick köa för att få bord.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack Evagson
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Evagson.
Vi ska så klart se till att lösa alla dessa problem.
Jag hoppas ni återkommer till oss så vi kan göre er vistelse till en bättre upplevelse.

Omdömet skrevs 27 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par

Omdömet skrevs 18 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Skönt med parkering utanför hotellet, bra med pingisbord och lekmöjlighet (har två barn 8 och 10 år) i lobbyn. Trevlig ung tjej i incheckningen! Rummet som förväntat, varken mer eller mindre. Slitet hotell. Skybar stängd och ingen info om det någonstans, inte vid bokning och ens vid incheckning? Frukosten tyvärr ingen höjdare, eftersom (trots att vi var på plats tidigt) det låg möglig frukt framme, rostbröd var nån sorglig historia av gammalt upptinat/supertorrt som verkligen inte ens borde ha dukats fram! Vissa saker tog slut och man fick jaga för att få påfyllt. Nej, ingen återvändo för vår del. Valdes för att priset var lågt denna gång, men absolut inte värt att återkomma för.

Tips för att välja rum: Välj ett rum högt upp med utsikt mot vattnet.
  • Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack 10 852
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Tack för att du tagit dig tid att skriva.
Verkligen tråkigt att läsa om frukosten. Så ska det självklart inte vara.
Ber så mycket om ursäkt. Vi tar självklat till oss detta och ser till att det inte händer igen.