Omdömet skrevs 31 mars 2018

Andra gången på detta hotell ( konferens med jobbet). Konferensrummet MVG (vatten godis frukost kontinuerligt)
Frukost -bra stort urval, middag helt ok. Rummet på 10-e våning fräscht, stort, bra, fint havsutsikt.

Tack 2017Szakal
Omdömet skrevs 27 mars 2018

Hissar ur funktion och inte roligt att få rum på 13:e våningen. Bäddsoffan var mycket dålig. Termostaten på rummet fungerade inte. Stopp i avloppet till badkaret.Stökigt vid frukosten. Vi fick köa för att få bord.

Tack Evagson
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 29 mars 2018

Hej Evagson.
Vi ska så klart se till att lösa alla dessa problem.
Jag hoppas ni återkommer till oss så vi kan göre er vistelse till en bättre upplevelse.

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Omdömet skrevs 18 mars 2018

• Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Omdömet skrevs 16 mars 2018

Skönt med parkering utanför hotellet, bra med pingisbord och lekmöjlighet (har två barn 8 och 10 år) i lobbyn. Trevlig ung tjej i incheckningen! Rummet som förväntat, varken mer eller mindre. Slitet hotell. Skybar stängd och ingen info om det någonstans, inte vid bokning och ens vid incheckning? Frukosten tyvärr ingen höjdare, eftersom (trots att vi var på plats tidigt) det låg möglig frukt framme, rostbröd var nån sorglig historia av gammalt upptinat/supertorrt som verkligen inte ens borde ha dukats fram! Vissa saker tog slut och man fick jaga för att få påfyllt. Nej, ingen återvändo för vår del. Valdes för att priset var lågt denna gång, men absolut inte värt att återkomma för.

Rumstips: Välj ett rum högt upp med utsikt mot vattnet.
Tack 10 852
ScandicAriadne, Manager på Scandic Ariadne, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Tack för att du tagit dig tid att skriva.
Verkligen tråkigt att läsa om frukosten. Så ska det självklart inte vara.
Ber så mycket om ursäkt. Vi tar självklat till oss detta och ser till att det inte händer igen.