Kostnadsfri avbokning till den 21-06-25
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 19 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Expedia.com87 US$
Orbitz.com87 US$
eDreams95 US$
Omdömet skrevs 5 januari 2021 från mobil enhet

Jag och min sambo hade ätit gott och kände inte för att åka hem, min sambo hade friat till mig vi hittade en deal via lets deal och köpte den.
När vi kom hit stod det en trevlig och väldigt service minded tjej i receptionen.
Vi fick välja frukost på rummet eller i matsalen, vi valde att få frukosten i påse till rummet.
När vi väl kom upp på rummet så var det en stor och fin säng, sängen var kanske lite hård, men inte så hård som tex i Grekland.
Inte många tv kanaler, skulle aldrig skrivit så om det inte var/är pandemi, finns ju inte ngt att göra på stan efter kl 20.00.

Sov gott!
Frukostpåsen kom på utsatt tid, den var god, inget extra hade önskat ngt sött till men men. Gott te twinings.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack jennybG9331QV
Omdömet skrevs 1 januari 2021

Vi vände i dörren, bokstavligt talat. Spenderade sammanlagt en timme på hotellrummet innan vi bestämde oss för att åka hem igen. Låt dig inte luras av bilderna, det är falsk marknadsföring. Observera! Det ser INTE ut som på bilderna! Första intrycket var att det var allmänt skitigt, omodernt och sunkigt. Fick direkt en olustigt känsla i hela kroppen så fort vi steg in på hotellet. När vi väl åkte upp i hissen, passerade korridoren och kom in på rummet, fick jag bevis på att min känsla var rätt.
Jag är inte kräsen, men inte ens jag klarade av att ens sova en natt här. Kändes som att man skulle bli sjuk av att det var så ostädat och allmänt skitigt.
Inredningen och möblerna var gamla, ja allt var gammalt. Kallt och dragigt på toaletten och i duschen. Det gick inte ens att stänga toalettdörren, vi påtalade detta och de gjorde inget åt det. Skitiga fogar i badrummet, ja allt kändes smutsigt.
Skriver i princip aldrig recensioner, men här kan jag inte låta bli. Vill inte att fler ska gå på samma miss som vi gjorde. Så tråkigt att slänga pengar i sjön eller få sin semester förstörd.
Hela hotellet skulle behöva en totalrenovering utan dess like. Synd på ett hotell som har så mycket potential. Det enda som var positivt är läget, bästa gatan och nära till allt. Men bokar du detta, kommer du garanterat bli besviken (och äcklad).

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Majblomma123
Omdömet skrevs 30 november 2020

Budgetrenoverade rum med sliten standard. Hemsk avloppsdoft i hela hotellet. Icke service inriktad personal. Bodde i en utav hotellets sk ”suiter” vilket rummet ej uppfyller för att vara! Stenhårda sängar och ommålade 80tals möbler.....

Datum för vistelsen: november 2020
1  Tack mathildanyblom
Omdömet skrevs 1 november 2020

När vi först anländer till hotellet möts vi av en man i receptionen som har hörlurar i öronen och är väldigt fokuserad på datorn, han tittar inte ens upp när vi närmar oss. Det kändes som ett väldigt tråkigt första intryck. När vi väl kom upp på rummet så kändes allt väldigt gammalt och slitet, i duschen luktade avloppet fruktansvärt.. det var en speciell doft på hela hotellet.. Den första natten sov varken jag eller min man så gott, sängarna var väldigt obekväma och rummet var väldigt lyhört. Sen när vi kommer ner till frukosten tror vi nästan att det är ett skämt, för det första är frukostsalen belägen i en kinarestaurang(?!) för det andra är frukosten så snålt tilltagen att nästan alla jag ser som kommer till frukosten höjer på ögonbrynen och kan nästan inte hålla sig för skratt. Jag kände mig förbannad, jag kunde ha betalat lika mycket pengar till någon annan och fått en mycket bättre service på alla plan. Detta var inte värt det, kommer inte åka hit igen och verkligen inte rekommendera det.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack evelinamoniqe
Omdömet skrevs 3 september 2020

Läget är super och charmig lokal som har sett sina bästa år. Lite nergånget men priset var därefter. Trevlig personal. Lite dålig ventilation på rummet men inga problem för oss då vi var här i september

Datum för vistelsen: september 2020
Tack jabond490004