Boka nu, betala på plats
Priceline
ScandicHotels.com133 US$
ZenHotels.com149 US$
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Nikolas Garcia, Annan på Scandic Malmen, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

• Restyp: Reste ensam

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Vi bodde 1 natt på Malmen med ett barn på 1 år. Det funkade väldigt bra. Rummet hade sköna sängar och var inte så litet. Personalen var mycket hjälpsamma och trevliga. Det enda som jag har att klaga på var att det var väldigt kallt i frukostsalen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack elisabethb129

Hej Elisabeth
Stort tack för din återkoppling till oss.
Jättekul att läsa att ni trivdes på Malmen, vi har sett över temperaturen i våra matsalar så att det blir behagligare.
Välkommen tillbaka!

Mvh,