Boka nu, betala på plats
Priceline
FindHotel
getaroom.com150 US$
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Om du gillar mikroskopiska rum, dålig ljudisolering och en frukost som blir godkänd med darr på ribban är detta något för dig! Till samma pris får du smala sängar, hala täcken och bokar du genast så inkluderas för smala gardiner och ett så pyttelitet badrum att necessären inte får plats!
Kort sagt: absolut inte prisvärt!

Tack Jon L
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Malmen, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2017

Hej Jon L,

Tack för din återkoppling. Detta var verkligen tråkigt att läsa och jag beklagar om du inte kände dig nöjd med din vistelse hos oss. Kontakta gärna oss i receptionen nästa gång du har några önskemål eller synpunkter. Då har vi chansen att hjälpa dig direkt.
Jag hoppas du ger oss en ny chans igen i framtiden, välkommen åter!

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Malmen är ett Scandic med anor och här hamnar man mitt i pulsen på söder i Sthlm.
Rummen är av normal Scandic kvalite. Man har vad man behöver för att få en god natts sömn! Restaurangen erbjuder en intressant meny med flera fisk och kötträtter. Prisnivån är dock lite för väl tilltagen. Veg.hamburgare är billigast med 175kr följt av en köttburgare för 195kr sedan är det 230kr och uppåt som gäller.

Rumstips: Baren och bistron har ljudvolym så vill du vara säker på att sova ostörd välj rum högre upp!
Tack thomasmD3591KX
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Eftersom Scandic är ett säkert kort för det mesta testade jag Scandic Malmen denna gång när jag behövde stanna över i Stockholm.
Hotellet ligger bra till vid en tunnelbanestation och är vad man förväntar sig, ett okej hotell.
Lite stökigt på kvällen med polisbilar och lite knepigt folk kring tunnelbanestationen.
Rummet var ganska nyrenoverat men golvet var väldigt slitet och fula fläckat på golvet. Det drog ner känslan lite..
Annars var det en god frukost och trevlig personal!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Lill-Agne
ScandicHotels, Kundansvarig på Scandic Malmen, svarade på det här omdömetSvarade 16 juni 2017

Hej Lill-Agne,

Tack för att du recenserar oss här på Tripadvisor. Vad bra att du gillade vårt centrala läge och vår populära frukost. Vi önskar dig välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 juni 2017

Centralt, bra service och fantastiskt trevlig personal. Dock slitna rum med repigt golv, avflagnad färg på listerna, väldigt fläckiga gardiner och allmänt slitet. Hittade även insekter på lampan samt väggen i hotellrummet, men det kan ju vara för att det är sommar kanske? De allmänna lokalerna är superfräscha och trevliga. Dock smutsig disk vid frukosten. Äggröra på de tallrikar som ska vara rena samt sumpiga kaffekoppar. Annars bra frukost! God mat. Bra underhållning i restaurangen/baren om kvällarna. I överlag ett mycket bra hotell.

Rumstips: Välj dyrare rum
Tack carolinab815

Hej Carolina B,

Tack för din återkoppling. Kul att du uppskattade servicen och vår trevliga personal. Tråkigt att vi inte kunde möta dina förväntningar på rummet och under frukosten. Vi ber om ursäkt för att en del porslin inte var ordentligt rengjort under din vistelse. Detta berodde på ett tekniskt problem men det är nu åtgärdat. Jag ska ta dina synpunkter angående rummet vidare till vår fastighetsavdelning för översyn. Hoppas vi får se dig här snart igen som gäst. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 6 juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com