2Home Stockholm South
Comfort Hotel Xpress Stockholm Central(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 192 US$/natt.

• Frukost ingår
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 163 US$/natt.

Clarion Hotel Sign(Stockholm)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 146 US$/natt.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Mycket prisvärt!)
ClarionCollection
Nordic Light Hotel(Stockholm)
Preferred Hotels
Hotel C Stockholm(Stockholm)
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Jag och min kollega var på Älvsjömässan och inbokad två nätter. Efter första natten checkade vi ut och bytte hotell. Slitna och sunkiga rum. Smutsig heltäckningsmatta så man fick använda skorna på hela tiden. Sängen var dock hel och ren. Service dålig. Tre stjärnor för detta hotell stämmer absolut inte!!

Bodde här: november 2016, reste i arbetet
1  Tack Eva A
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Bra tillgänglighet. snabbt ute på motorvägen och enkelt att ta sig till olika sevärdheter.
Billigt och bra hotell för den som vill upptäcka Stockholm med omnejd.
Några fler parkeringsplatser hade väl kanske inte skadat om det funnits utanför hotellet, för övrigt gratis parkering.

• Bodde här: september 2016, reste med familjen
Tack 701pontush
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Vi blev bra mottagna när vi fick e-post kontakt, priset var bra. Parkering med buss var bra. jag har lite problem att ligga i en säng som är hård, så jag fick extra täcke och la under. Alla i gruppen var nöjda

• Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack 24ingemarn
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Man får vad man betalar för. Ett av fönstren ut mot frukostsalen gick inte att stänga, så väcktes av slammer tidigt på morgonen. Silverfiskar på rummet. Frukosten var spartansk och billig. Ligger väldigt off från allt. Men trots allt prisvärt..

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack JBerggren
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Priset var avgörande när vi bokade detta hotell. Vårt rum var stort och bra och frukosten var OK. Frukostmatsalen var dock sliten och skulle må bra av en renovering. Att hitta parkeringsplats var också en utmaning, trots läget i ett industri & handelsområde. Hotellet har dåliga förbindelser med kollektivtrafik.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Michael-X-49