“Ingen ventilation”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
2Home Stockholm South
Rankad som nummer 139 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs november 19 2016

Det största problemet var att det inte fanns någon ventilation och att man inte kunde öppna fönstren in mot innergården. Det fanns inga bär eller något mjölkfritt alternativ. Ingen städning under vistelsen.

• Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack mariej650

Omdömet skrevs november 16 2016 från mobil enhet

Jag och min kollega var på Älvsjömässan och inbokad två nätter. Efter första natten checkade vi ut och bytte hotell. Slitna och sunkiga rum. Smutsig heltäckningsmatta så man fick använda skorna på hela tiden. Sängen var dock hel och ren. Service dålig. Tre stjärnor för detta hotell stämmer absolut inte!!

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Eva A
Omdömet skrevs oktober 27 2016

Bra tillgänglighet. snabbt ute på motorvägen och enkelt att ta sig till olika sevärdheter.
Billigt och bra hotell för den som vill upptäcka Stockholm med omnejd.
Några fler parkeringsplatser hade väl kanske inte skadat om det funnits utanför hotellet, för övrigt gratis parkering.

• Bodde här: September 2016, reste med familjen
Tack 701pontush
Omdömet skrevs oktober 10 2016

Vi blev bra mottagna när vi fick e-post kontakt, priset var bra. Parkering med buss var bra. jag har lite problem att ligga i en säng som är hård, så jag fick extra täcke och la under. Alla i gruppen var nöjda

• Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack 24ingemarn
Omdömet skrevs oktober 9 2016 från mobil enhet

Man får vad man betalar för. Ett av fönstren ut mot frukostsalen gick inte att stänga, så väcktes av slammer tidigt på morgonen. Silverfiskar på rummet. Frukosten var spartansk och billig. Ligger väldigt off från allt. Men trots allt prisvärt..

Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack JBerggren
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Hotell Dialog
Good Morning+ Hägersten
Nr 103 av 154 i Stockholm
320 omdömen
Visa priser

Besökt 2Home Stockholm South? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om 2Home Stockholm South

Adress: Åbyvägen 20 | Årsta, Stockholm 120 44, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 139 av 154 hotell i Stockholm
Prisklass: 541 kr - 871 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — 2Home Stockholm South 3.5*
Antal rum: 137
Hotellets officiella beskrivning:
Bo nära Stockholmsmässan 2Home Stockholm South är ett Garni hotell och ligger strax söder om Stockholms City, närhet till såväl Stockholmsmässan i Älvsjö som Globen och Tele2 Arena. Vi har 137 st rum fördelade på flera olika rumskategorier allt ifrån enkelrum standard till studios och tvårumslägenheter. Samtliga rum, studios och lägenheter är trivsamt möblerade med allt det som gör en vistelse hos oss så bekvämt som möjligt. Hotellet kan även erbjuda prisvärda lösningar för dig som behöver bo längre perioder. Veckostädning ingår i priset. 2Home Stockholm South förfogar även över flera konferenslokaler och kan erbjuda konferenser för den prismedvetna kunden. På 2Home Stockholm South erbjuder vi såväl för affärsresenären som turister, barnfamiljer och gruppresenären ett prisvärt boende med rymliga och bekväma rum. Välkommen till 2Home Stockholm South! ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med 2Home Stockholm South. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?