Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Jag och min kollega var på Älvsjömässan och inbokad två nätter. Efter första natten checkade vi ut och bytte hotell. Slitna och sunkiga rum. Smutsig heltäckningsmatta så man fick använda skorna på hela tiden. Sängen var dock hel och ren. Service dålig. Tre stjärnor för detta hotell stämmer absolut inte!!

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Eva A
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

Bra tillgänglighet. snabbt ute på motorvägen och enkelt att ta sig till olika sevärdheter.
Billigt och bra hotell för den som vill upptäcka Stockholm med omnejd.
Några fler parkeringsplatser hade väl kanske inte skadat om det funnits utanför hotellet, för övrigt gratis parkering.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack 701pontush
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Vi blev bra mottagna när vi fick e-post kontakt, priset var bra. Parkering med buss var bra. jag har lite problem att ligga i en säng som är hård, så jag fick extra täcke och la under. Alla i gruppen var nöjda

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack 24ingemarn
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Man får vad man betalar för. Ett av fönstren ut mot frukostsalen gick inte att stänga, så väcktes av slammer tidigt på morgonen. Silverfiskar på rummet. Frukosten var spartansk och billig. Ligger väldigt off från allt. Men trots allt prisvärt..

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack JBerggren
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Priset var avgörande när vi bokade detta hotell. Vårt rum var stort och bra och frukosten var OK. Frukostmatsalen var dock sliten och skulle må bra av en renovering. Att hitta parkeringsplats var också en utmaning, trots läget i ett industri & handelsområde. Hotellet har dåliga förbindelser med kollektivtrafik.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Michael-X-49