Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Man får vad man betalar för. Ett av fönstren ut mot frukostsalen gick inte att stänga, så väcktes av slammer tidigt på morgonen. Silverfiskar på rummet. Frukosten var spartansk och billig. Ligger väldigt off från allt. Men trots allt prisvärt..

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack JBerggren
Omdömet skrevs 30 augusti 2016 från mobil enhet

Priset var avgörande när vi bokade detta hotell. Vårt rum var stort och bra och frukosten var OK. Frukostmatsalen var dock sliten och skulle må bra av en renovering. Att hitta parkeringsplats var också en utmaning, trots läget i ett industri & handelsområde. Hotellet har dåliga förbindelser med kollektivtrafik.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Michael-X-49
Omdömet skrevs 6 augusti 2016

Ett hotell som ger värde för pengarna, då det gäller rum, service och läge för bilister vid Årsta industriområde, när Mässan. Frukostbuffé som har allt kallt man kan önska. Missen i vårt fall var att ingen städning skedde av rummet andra dagen.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Ulf H
Omdömet skrevs 20 juli 2016

Tips för att välja rum: Fanns kyl, mikro och vatten kokare i vårt 529
  • Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 4 juli 2016

Det var ett fruktansvärt dåligt tryck i duschar och kranar. Det fanns inte heller någon fungerande fläktsystem, vilket krävde att man fick välja mellan att kokas levande eller höra tåg som passerade var tjugonde minut.
Sängarna var som att sova på sten. De var för hårda för att vara bra för ryggraden, fick nästan blåmärken på axlarna. Jag har sovit direkt på trägolv förut, och om man vill göra det så funkar rummen bra. Men jag ville sova i en säng, det kändes inte som att den begäran uppfylldes.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Anton L