“Bra överlag”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
2Home Stockholm South
Rankad som nummer 139 av 154 hotell i Stockholm
Omdömet skrevs juli 20 2016

Tips för att välja rum: Fanns kyl, mikro och vatten kokare i vårt 529
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack 856freddyj

Omdömet skrevs juli 4 2016

Det var ett fruktansvärt dåligt tryck i duschar och kranar. Det fanns inte heller någon fungerande fläktsystem, vilket krävde att man fick välja mellan att kokas levande eller höra tåg som passerade var tjugonde minut.
Sängarna var som att sova på sten. De var för hårda för att vara bra för ryggraden, fick nästan blåmärken på axlarna. Jag har sovit direkt på trägolv förut, och om man vill göra det så funkar rummen bra. Men jag ville sova i en säng, det kändes inte som att den begäran uppfylldes.

• Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack Anton L
Omdömet skrevs juni 6 2016

Tycker att man fick ett dåligt bemötande. Personalen sa knappt Hej. Frukosten var de mest bittra personal jag sett. Frukosten var inte Heller bra fanns inget att välja på. Hotellet ligger för långt bort till stationen man måste åka bil överallt. Man får vad man betalar för. Var ett biligt hotell och då är standarden låg.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack 258johannaw
Omdömet skrevs april 28 2016

• Bodde här: April 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com
Tack 918charlottel
Omdömet skrevs april 25 2016

Detta är ett bra hotell för dom som kommer med bil,om du ska åka kollektivt så rekomenderar jag att du väljer något annat.Rummet var i bra ordning skön säng och städat och rent.Frukosten var helt ok.Man bör vara ute i lite god tid för parkeringen började bli full vid 20 tiden.Personalen i receptionen verkade aningen virriga och stressade,annars ett bra ställe att bo på-

• Bodde här: April 2016, reste ensam
Tack Mårten G
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Stockholmhotell
Hotell Dialog
Good Morning+ Hägersten
Nr 103 av 154 i Stockholm
321 omdömen
Visa priser

Besökt 2Home Stockholm South? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om 2Home Stockholm South

Adress: Åbyvägen 20 | Årsta, Stockholm 120 44, Sverige
Region: Sverige > Stockholms län > Stockholm
Bekvämligheter:
Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 139 av 154 hotell i Stockholm
Prisklass: 538 kr - 865 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — 2Home Stockholm South 3.5*
Antal rum: 137
Hotellets officiella beskrivning:
Bo nära Stockholmsmässan 2Home Stockholm South är ett Garni hotell och ligger strax söder om Stockholms City, närhet till såväl Stockholmsmässan i Älvsjö som Globen och Tele2 Arena. Vi har 137 st rum fördelade på flera olika rumskategorier allt ifrån enkelrum standard till studios och tvårumslägenheter. Samtliga rum, studios och lägenheter är trivsamt möblerade med allt det som gör en vistelse hos oss så bekvämt som möjligt. Hotellet kan även erbjuda prisvärda lösningar för dig som behöver bo längre perioder. Veckostädning ingår i priset. 2Home Stockholm South förfogar även över flera konferenslokaler och kan erbjuda konferenser för den prismedvetna kunden. På 2Home Stockholm South erbjuder vi såväl för affärsresenären som turister, barnfamiljer och gruppresenären ett prisvärt boende med rymliga och bekväma rum. Välkommen till 2Home Stockholm South! ... mer   mindre
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med 2Home Stockholm South. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?