Omdömet skrevs 4 juli 2016

Det var ett fruktansvärt dåligt tryck i duschar och kranar. Det fanns inte heller någon fungerande fläktsystem, vilket krävde att man fick välja mellan att kokas levande eller höra tåg som passerade var tjugonde minut.
Sängarna var som att sova på sten. De var för hårda för att vara bra för ryggraden, fick nästan blåmärken på axlarna. Jag har sovit direkt på trägolv förut, och om man vill göra det så funkar rummen bra. Men jag ville sova i en säng, det kändes inte som att den begäran uppfylldes.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Anton L
Omdömet skrevs 6 juni 2016

Tycker att man fick ett dåligt bemötande. Personalen sa knappt Hej. Frukosten var de mest bittra personal jag sett. Frukosten var inte Heller bra fanns inget att välja på. Hotellet ligger för långt bort till stationen man måste åka bil överallt. Man får vad man betalar för. Var ett biligt hotell och då är standarden låg.

• Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack 258johannaw
Omdömet skrevs 28 april 2016

• Bodde här: april 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med Easytobook.com
Omdömet skrevs 25 april 2016

Detta är ett bra hotell för dom som kommer med bil,om du ska åka kollektivt så rekomenderar jag att du väljer något annat.Rummet var i bra ordning skön säng och städat och rent.Frukosten var helt ok.Man bör vara ute i lite god tid för parkeringen började bli full vid 20 tiden.Personalen i receptionen verkade aningen virriga och stressade,annars ett bra ställe att bo på-

• Bodde här: april 2016, reste ensam
Tack Mårten G
Omdömet skrevs 15 februari 2016

Ett bra hotell med god standard.Vid besök i Stockholm kommer jag att boka rum hos er.Det var mycket prisvärt, Smidigt system i frukostrummet.Gärna lite fler parkeringsplatser.Det var oerhört svårt att parkera i de små rutorna

• Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack annikaj969