1 759 kr
Frukost ingår
Agoda.com
1 549 kr
Frukost ingår
Flera sätt att betala på
martinadosen36

Fräscht hotell med trevlig personal

Omdöme om Scandic Anglais
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 10 sep. 2023
Bra och fräscha rum. Dock ingen städning i rummet när vi bodde två nätter. Trevlig och hjälpsam personal. God frukost med mycket att välja på och tillgång till glutenfritt, laktosfritt o vegan Bra läge och närhet till det mesta i stadskärnan
Datum för vistelsen: september 2023
3,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
3,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Ser du något problem med det här omdömet?
Detta är ett subjektivt omdöme som har skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Maria Svensson, Guest Services / Front OfficeScandic Anglais, svarade på det här omdömet
Svarade 14 sep. 2023
Hej Martina!
Stort tack för en fin recension.
Kul att ni trivdes hos oss.
Angående städning på rummet så antar jag att ni bokade detta i receptionen och om så är fallet så har vi brustit i våra rutiner och behöver bli bättre.
Varmt välkomna åter!

Maria på Anglais
Detta är det subjektiva svaret från en representant för ledningen på hotellet och inte från Tripadvisor LLC eller dess samarbetspartner.
2 338 kr
    2 278 kr
2.2 km från Scandic Anglais
Visa fler hotell i Stockholm
Omdömet skrevs 8 september 2023

Ett stort tack till Annie i receptionen, hon är ett föredöme för de andra receptionisterna då hon med sitt glada trevliga engagemang i gästerna lyste upp vår vistelse när vi kom (har bott på många Scandic i Stockholm och hon är den absolut bästa receptionisten där utav de vi träffat). En stor ros till Annie.
Sen vill vi uppmärksamma Sixten i baren med sitt glada leende och positiva inställning, vi hoppas det kan smitta av sig på de andra lite mindre trevliga i baren. Du förgyllde våran kväll med drinkarna du blandade till oss och din positiva energi, hoppas du hade två sköna lediga dagar efter det. Vi saknade dig då vi var där de dagarna också. En stor Guldstjärna till Sixten.

Tack Anita E
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2023

Hej Ingrid!
Stort tack till dig för din fina recension.
Jag har skickat den vidare till både Annie och Sixten så de får läsa om hur de förgyllde din tillvaro hos oss.
Hoppas att ni fick några fina dagar på hotellet och varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 14 augusti 2023

Bästa läget med närheten till allt. Kungliga dramatiska teatern ligger bara ett stenkast bort. Sergeltorg å andra sidan. Hotellet i sig var underbart. Kunde det bli bättre för pengarna vet jag inte men jag är nöjd i alla fall.

Tack satac751067
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2023

Kära gäst!
Stort tack för denna fina recension. Det gör mig otroligt glad att du trivdes så bra hos oss.
Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 9 augusti 2023

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2023

Omdömet skrevs 8 augusti 2023

Omdömet skrevs 6 augusti 2023

Toppenläge nära till allt. Tyst omgivning i rummen mot Humlegården. God mättande frukost med välorganiserad bordsplacering. Trevliga umgängesytor vid entren. Gymmet dock lite omodernt. Prisvärt, särskilt familjrummen.

Tack maurin771

Hej!
Tusen tack för din fina recension.
Kul att du och din familj trivdes så bra hos oss.
Jag hoppas vi ses snart igen.