Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com122 US$
ScandicHotels.com136 US$
Priceline135 US$
Travelocity121 US$
Orbitz.com121 US$
Omdömet skrevs 10 juni 2022

Vi bor nästan alltid på Anglais när vi är i Stockholm. Mycket centralt och nära till shopping, restauranger och lekparker för barnen. Och sen så är personalen alltid mycket proffsiga och trevliga. Dom ser alltid till att vi får det bra.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Mikael F
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2022

Hej Mikael!
Tack för din fantastiska recension.
Det gör oss oerhört glada att veta att ni trivs så bra hos oss och att ni gärna återkommer.
Vi ser fram emot att ta emot er nästa gång ni kommer till Stockholm.

Bästa hälsningar,
Maria på Anglais

Omdömet skrevs 22 maj 2022

Datum för vistelsen: maj 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2022

Omdömet skrevs 8 maj 2022

Trevligt bemötande vid in och utcheckning. Hotellbar med skön stämning och trevlig musik. Nära till restauranger, shopping och nöjen. Perfekt läge för att promenera efter Strandvägen bort till Djurgården där det finns fler nöjen, concerter och natur.

Datum för vistelsen: maj 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack frupig
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 10 maj 2022

Hej!
Tack för din fina recension. Det gläder mig att du trivdes bra när du bodde hos oss senast.
Jag hoppas du väljer att återkomma nästa gång du besöker Stockholm.

Bästa hälsningar,
Maria på Anglais

Omdömet skrevs 25 mars 2022

Datum för vistelsen: mars 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Maria Svensson, Guest Services / Front Office på Scandic Anglais, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2022

Omdömet skrevs 22 mars 2022

Datum för vistelsen: mars 2022