Kostnadsfri avbokning till den 21-08-06
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-07
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-07
Expedia.com231 US$
Orbitz.com231 US$
Hurb237 US$

Trevlig hotell på Gärdet med gratis parkering. Mycket fina rum! Sköna sängar och fina toalettartiklar! Underbart med AC!
Tyvärr tyckte vi att menyn var tråkig. Hade önskat några enklare barrätter också, speciellt om man bor hör flera nätter. Trevlig trädgård att vistas i. Trevlig personal. Lite dålig logistik kring frukosten, mkt var slut och man fick vänta för påfyllning. Inte god äggröra. Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack MVGB
Omdömet skrevs 20 maj 2021 från mobil enhet

17/5-18/5 bokade jag för att vi firade 46 årig bröllopsdag. Helt ok rum rent sköna sängar men lite tråkigt. Trist personal som inte ens kunde säga grattis när vi kom jag hade meddelat det vid bokningen. Borde ligga i deras intresse att gästen känner sig sedd och speciell. Förrätten på vitsparris kunde ha varit godare om det inte hade varit så mycket hasselnötter som inte smakade gott(gamla?brända?) Varmrätten biff Rydberg helt smaklös. Vi fick salta och peppra massor trist. Mandelkakan med lime marinerade jordgubbar några trista bitar färglösa mjuka och kakan smakade bara bittermandel. Dels firade vi vår bröllopsdag och sen hade vi inte varit ute på restaurang på över 1 år hade mycket mer att önska av denna upplevelse. Vi kommer inte tillbaka

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Trip17307851802
Mikael Hultgren, Marknadsföring på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2021

Hej Trip17307851802,
Tack så mycket för att du tagit dig tid att berätta om din upplevelse hos oss!
Det hjälper oss mycket för att kunna förbättra vår produkt som dessvärre ser ut att inte kommit upp i den för oss normalt höga standard på både service och kvalitet vid ert besök.
Kan så här i efterhand bara djupt beklaga detta. Hade ni nämnt något om er besvikelse för restaurangen hade vi givetvis lätt kunnat gottgöra detta direkt på plats.
Även om detta blev en tråkig erfarenhet hoppas vi ändå få möjligheten att få välkomna er tillbaka och visa upp oss från en bättre sida som ni så väl förtjänar.

Omdömet skrevs 23 april 2021

Ett av dom mysigaste hotellen som jag har besökt faktiskt flera gånger. Fantastiska rum, mat och toppklassig service. Fint läge. Rekommenderar starkt. Så nära till naturen men endå nära Stockholm city om man vill.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Mariina_S87
Omdömet skrevs 16 februari 2021 från mobil enhet

Lugnt och trevligt hotell utan trappor. Vänlig personal och mycket bra frukost med fin service med bordsservering pga covid-19. Middagen på restaurangen var superb. Fantastiskt vackert område med fina promenadvägar.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 421kickis
Omdömet skrevs 13 oktober 2020 från mobil enhet

Vid besöket serverades god förrätt men ljummen och ganska smaklös röding till varmrätt. När jag påpekade att maten var ljummen fick jag bara till svars att ”vad tråkigt”! Ingen ursäkt och inget plåster på såret. Jag förväntade mig lite mer av en sådan restaurang.
Den trevliga miljön höjer betyget något.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack SusanneC_11
Villa Källhagen, Gästservice/reception på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2020

Hej Susanne,
Tack för att du tagit dig tid att recensera ditt besök hos oss, vilket vi uppskattar mycket!
Tråkigt att höra du inte blev nöjd med varken varmrätt eller bemötande - fjällröding är annars en populär och uppskattad rätt på vår meny. Det är Hovmästaren som tar hand om den här typen av händelser på plats och vad jag förstår så erbjöds ni aldrig den kontakten av serveringspersonalen, vilket vi bara så här i efterhand kan beklaga. Självklart skulle vi bytt ut rätten eller på annat sätt kompenserat dig. Hoppas trots detta vi får välkomna dig tillbaka så vi kan visa oss från en bättre sida.