SPARA 27 US$
Expedia.com229 US$
Orbitz.com229 US$
Hurb237 US$
Omdömet skrevs 16 februari 2021 från mobil enhet

Lugnt och trevligt hotell utan trappor. Vänlig personal och mycket bra frukost med fin service med bordsservering pga covid-19. Middagen på restaurangen var superb. Fantastiskt vackert område med fina promenadvägar.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 421kickis
Omdömet skrevs 13 oktober 2020 från mobil enhet

Vid besöket serverades god förrätt men ljummen och ganska smaklös röding till varmrätt. När jag påpekade att maten var ljummen fick jag bara till svars att ”vad tråkigt”! Ingen ursäkt och inget plåster på såret. Jag förväntade mig lite mer av en sådan restaurang.
Den trevliga miljön höjer betyget något.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack SusanneC_11
Villa Källhagen, Gästservice/reception på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2020

Hej Susanne,
Tack för att du tagit dig tid att recensera ditt besök hos oss, vilket vi uppskattar mycket!
Tråkigt att höra du inte blev nöjd med varken varmrätt eller bemötande - fjällröding är annars en populär och uppskattad rätt på vår meny. Det är Hovmästaren som tar hand om den här typen av händelser på plats och vad jag förstår så erbjöds ni aldrig den kontakten av serveringspersonalen, vilket vi bara så här i efterhand kan beklaga. Självklart skulle vi bytt ut rätten eller på annat sätt kompenserat dig. Hoppas trots detta vi får välkomna dig tillbaka så vi kan visa oss från en bättre sida.

Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Speciella tider i världen och vi ska vara gäster i vår gamla hemstad för ett par dagar. Valet föll på VK för läget, nära Djurgårdsbrunns Kanalen och bra promenadstråk. Ett mycket vänligt bemötande mötte oss vid incheckningen, trevligt rum med liten uteplats och supercoolt fönster i badrummet! Fantastiskt sköna sängar och tyst. Frukosten - som i dessa tider inte serveras som buffé - gjordes efter önskemål à la minute - och igen med vänlig och omtänksam service. Ett litet tips - lämna gästen en lista på frukostvalen - lika room service - så underlättar det för gästen. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack 443ylwag
Omdömet skrevs 9 juni 2020

Bra rum i trevlig miljö med bra parkeringsmöjligheter.
Härligt med en löprunda längs djurgårdskanalen som ligger bakom hotellet. Fungerade bra med elbilsladdning för vår Tesla, fick all hjälp som behövdes

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack N8727CSlarsp
Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

Hotellet/konferensanläggning är inte i senaste snitt men frukosten är bra och lunchen har mycket god smak och fint upplagt.

Konferensanläggningen är lite slitet men fungerar för en konferens på 20 personer utan problem.
Lokalerna är bra och fikapauserna ger lite extra för den sugna.

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 542j_rgenw
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2019

Hej,
Tack för ditt omdöme och hoppas vi ses snart igen! Gott slut och gott nytt!

Vänliga hälsningar,
Amanda Front desk