Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Speciella tider i världen och vi ska vara gäster i vår gamla hemstad för ett par dagar. Valet föll på VK för läget, nära Djurgårdsbrunns Kanalen och bra promenadstråk. Ett mycket vänligt bemötande mötte oss vid incheckningen, trevligt rum med liten uteplats och supercoolt fönster i badrummet! Fantastiskt sköna sängar och tyst. Frukosten - som i dessa tider inte serveras som buffé - gjordes efter önskemål à la minute - och igen med vänlig och omtänksam service. Ett litet tips - lämna gästen en lista på frukostvalen - lika room service - så underlättar det för gästen. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack 443ylwag
Omdömet skrevs 9 juni 2020

Bra rum i trevlig miljö med bra parkeringsmöjligheter.
Härligt med en löprunda längs djurgårdskanalen som ligger bakom hotellet. Fungerade bra med elbilsladdning för vår Tesla, fick all hjälp som behövdes

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack N8727CSlarsp
Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

Hotellet/konferensanläggning är inte i senaste snitt men frukosten är bra och lunchen har mycket god smak och fint upplagt.

Konferensanläggningen är lite slitet men fungerar för en konferens på 20 personer utan problem.
Lokalerna är bra och fikapauserna ger lite extra för den sugna.

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack 542j_rgenw
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 30 december 2019

Hej,
Tack för ditt omdöme och hoppas vi ses snart igen! Gott slut och gott nytt!

Amanda Front desk

Omdömet skrevs 23 november 2019

Fantastiskt trevligt mottagande i receptionen, bra och lagom stora rum med mycket bra sängar, bra frukost i en trevlig matsal med utsikt över vatten och stöd. Hotellet har bra länge med både promenadavstånd till city och Djurgården. Bra parkering direkt vid entrén.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack 455svegf
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Hej,
Tack för ditt omdöme! Jätte roligt att se att du uppskattade att bo hos oss.
Amanda, Front desk

Omdömet skrevs 11 november 2019

Vänligt bemötande. Värme från den öppna brasan i foajén. Utsikt mot vattnet från rummet. Höga sköna sängar. Vacker ljus i badrum. Sköna tofflor. Gott med dryck i kylen. Gott med egen kaffebryggare på rummet. Vackert! Kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack sophiajostrandberg
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Hej Sophia,
Vad roligt att se ditt fina omdöme och att du trivdes så bra hos oss. Hoppas vi ses snart igen!
Varmt välkommen!
Amanda Front desk