TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 23 november 2019

Fantastiskt trevligt mottagande i receptionen, bra och lagom stora rum med mycket bra sängar, bra frukost i en trevlig matsal med utsikt över vatten och stöd. Hotellet har bra länge med både promenadavstånd till city och Djurgården. Bra parkering direkt vid entrén.

Tack 455svegf
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Hej,
Tack för ditt omdöme! Jätte roligt att se att du uppskattade att bo hos oss.
Amanda, Front desk

Omdömet skrevs 11 november 2019

Vänligt bemötande. Värme från den öppna brasan i foajén. Utsikt mot vattnet från rummet. Höga sköna sängar. Vacker ljus i badrum. Sköna tofflor. Gott med dryck i kylen. Gott med egen kaffebryggare på rummet. Vackert! Kommer tillbaka.

Tack sophiajostrandberg
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 12 november 2019

Hej Sophia,
Vad roligt att se ditt fina omdöme och att du trivdes så bra hos oss. Hoppas vi ses snart igen!
Varmt välkommen!
Amanda Front desk

Omdömet skrevs 7 november 2019

Allt var på topp, kunnig och trevlig personal som var serviceinriktad, rummet, maten, miljön både inne och ute. Kan inte bli bättre. Kommer att rekommendera detta hotell till alla. Återkommer mer än gärna.

Tack solveigperfect
VillaKallhagen, Receptionen på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2019

Stort tack Solveig för att ni besökte oss och tog er tid att skriva om er vistelse. Det gläder oss jättemycket att ni ger ert besök ett 10 stjärnigt betyg och att ni kommer rekommendera oss till nära och kära!

Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Moa / Receptionen

Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Detta var 2:a året på julafton jag och min familj besökte Villa Källhagen och det är VERKLIGEN att rekommendera! Supermysigt, supergott, supertrevlig personal och superfin miljö.
Deras vanliga brunch är även den att rekommendera.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack sophiafiffil
VillaKallhagen, Receptionen på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2019

Hej Sophia,

Vad roligt ni uppskattar att besöka oss och det gör oss både stolta och glada för så fina ord och betyg!
Om inte förr så hoppas vi få välkomna er även denna julafton.

Med vänlig hälsning
Mikael / Receptionen

Omdömet skrevs 3 november 2019

Mycket bra lantligt läge vid vattnet med gångavstånd till det mesta.
Mycket bra sängar, bra och fin dusch med fint märke på tvål, schampo och lotion, fanns även balsam, bra frukost men för oss var det lite väl dyrt.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Passenger31994349293

Stort tack, för att du bodde på Villa Källhagen och delar med dig utav ditt besök. Vi är både glada och stolta över att du hade en så bra vistelse hos oss!
Hoppas att vi ses här snart igen.
Med vänlig hälsning,
Moa / Front Desk