Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com183 US$
Orbitz.com183 US$
eDreams181 US$
CheapTickets183 US$
Hurb203 US$
Omdömet skrevs 7 november 2019

Allt var på topp, kunnig och trevlig personal som var serviceinriktad, rummet, maten, miljön både inne och ute. Kan inte bli bättre. Kommer att rekommendera detta hotell till alla. Återkommer mer än gärna.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack solveigperfect
VillaKallhagen, Receptionen på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2019

Stort tack Solveig för att ni besökte oss och tog er tid att skriva om er vistelse. Det gläder oss jättemycket att ni ger ert besök ett 10 stjärnigt betyg och att ni kommer rekommendera oss till nära och kära!

Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Vänliga hälsningar,
Moa / Receptionen

Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Detta var 2:a året på julafton jag och min familj besökte Villa Källhagen och det är VERKLIGEN att rekommendera! Supermysigt, supergott, supertrevlig personal och superfin miljö.
Deras vanliga brunch är även den att rekommendera.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack Sophia L
VillaKallhagen, Receptionen på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2019

Hej Sophia,

Vad roligt ni uppskattar att besöka oss och det gör oss både stolta och glada för så fina ord och betyg!
Om inte förr så hoppas vi få välkomna er även denna julafton.

Med vänlig hälsning
Mikael / Receptionen

Omdömet skrevs 3 november 2019

Mycket bra lantligt läge vid vattnet med gångavstånd till det mesta.
Mycket bra sängar, bra och fin dusch med fint märke på tvål, schampo och lotion, fanns även balsam, bra frukost men för oss var det lite väl dyrt.

Tack Passenger31994349293

Stort tack, för att du bodde på Villa Källhagen och delar med dig utav ditt besök. Vi är både glada och stolta över att du hade en så bra vistelse hos oss!
Hoppas att vi ses här snart igen.
Med vänlig hälsning,
Moa / Front Desk

Omdömet skrevs 2 november 2019

Hotellet ligger kanske lite "vid sidan om" men var nära dit vi skulle. Dock har hotellet parkering och bussen stannar precis utanför så att man enkelt kan ta sig in och tillbaka från centrum. Rummet var stort och fint. Gillade speciellt takfönstret i badrummet som gav ett väldigt mysigt ljus. God frukost och väldigt trevlig och proffsig personal.

Tack Anna M
VillaKallhagen, Reception på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2019

Hej Anna,
Tack snälla för dina fina ord!
Det glädjer oss att du hade den härlig upplevelse hos oss och att du gillade furkost, personalen och våra fantastiska takfönster :)

Hoppas vi får välkomna dig snart igen!
Med vänliga hälsningar,
Fiffi Uppling
Receptionen

Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Ett hotell lite "vid sidan om" men nära till dit vi skulle. Enkelt att ta sig m.bil och bussen går precis utanför. Väldigt fint och rofyllt. Fina och rena rum. Frukosten var väldigt god. Den var kanske inte överdrivet stor men allt man behövde fanns. Bra kvalitet på allt också. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi kommer absolut återkomma dit.

Tack AnnaMW71
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 30 oktober 2019

Hej Anna,
Tack för ditt fina omdöme! Ja vi ligger perfekt till för en rofylld vistelse men ändå närhet till allt vad city har att erbjuda.
Varmt välkommen tillbaka. Hoppas vi ses snart igen!

Vänligen,
Amanda, Front desk