TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Mycket bra lantligt läge vid vattnet med gångavstånd till det mesta.
Mycket bra sängar, bra och fin dusch med fint märke på tvål, schampo och lotion, fanns även balsam, bra frukost men för oss var det lite väl dyrt.

Tack Passenger31994349293
VillaKallhagen, Receptionen på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade i går

Stort tack, för att du bodde på Villa Källhagen och delar med dig utav ditt besök. Vi är både glada och stolta över att du hade en så bra vistelse hos oss!
Hoppas att vi ses här snart igen.
Med vänlig hälsning,
Moa / Front Desk

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Hotellet ligger kanske lite "vid sidan om" men var nära dit vi skulle. Dock har hotellet parkering och bussen stannar precis utanför så att man enkelt kan ta sig in och tillbaka från centrum. Rummet var stort och fint. Gillade speciellt takfönstret i badrummet som gav ett väldigt mysigt ljus. God frukost och väldigt trevlig och proffsig personal.

Tack Anna M
VillaKallhagen, Reception på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Anna,
Tack snälla för dina fina ord!
Det glädjer oss att du hade den härlig upplevelse hos oss och att du gillade furkost, personalen och våra fantastiska takfönster :)

Hoppas vi får välkomna dig snart igen!
Med vänliga hälsningar,
Fiffi Uppling
Receptionen

Ett hotell lite "vid sidan om" men nära till dit vi skulle. Enkelt att ta sig m.bil och bussen går precis utanför. Väldigt fint och rofyllt. Fina och rena rum. Frukosten var väldigt god. Den var kanske inte överdrivet stor men allt man behövde fanns. Bra kvalitet på allt också. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi kommer absolut återkomma dit.

Tack AnnaMW71
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Anna,
Tack för ditt fina omdöme! Ja vi ligger perfekt till för en rofylld vistelse men ändå närhet till allt vad city har att erbjuda.
Varmt välkommen tillbaka. Hoppas vi ses snart igen!

Vänligen,
Amanda, Front desk

Ett mindre familjärt hotell med fantastiskt läge men ändå så nära till storstadspulsen.
Fantastiskt god mat och bra service från både reception och restaurang.
Rummet vi fick hade utsikt över vattnet och det var väldigt sköna sängar.
Hit åker vi fler gånger!

Rumstips: Vi överraskades med sviten och den hade hörnläge med utsikt över vattnet. Kändes lyxigt.
Tack kaneberg74
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Mysigt lite personligare hotell med härliga omgivningar och närhet till centrum.
Lite underlig lukt när man kom in i rummet (kanske från AC'n som för övrigt var helt av när vi kom vilket innebar ett kallt, kallt rum innan vi fick igång den). Fräscht, ljust badrum med bra produkter.
Frukosten var helt OK men saknade lite mer grönsaker samt bättre avställningsytor för tallriken när man t.ex skulle dela sitt bröd eller ta till sig av annat.
Överlag en trevlig upplevelse dit jag gärna återkommer.

Tack 354Lotta