TripAdvisor
Stockholm
Publicera
Inkorg
Sök

Ett hotell lite "vid sidan om" men nära till dit vi skulle. Enkelt att ta sig m.bil och bussen går precis utanför. Väldigt fint och rofyllt. Fina och rena rum. Frukosten var väldigt god. Den var kanske inte överdrivet stor men allt man behövde fanns. Bra kvalitet på allt också. Personalen var väldigt trevlig och tillmötesgående. Vi kommer absolut återkomma dit.

Tack AnnaMW71
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej Anna,
Tack för ditt fina omdöme! Ja vi ligger perfekt till för en rofylld vistelse men ändå närhet till allt vad city har att erbjuda.
Varmt välkommen tillbaka. Hoppas vi ses snart igen!

Vänligen,
Amanda, Front desk

Ett mindre familjärt hotell med fantastiskt läge men ändå så nära till storstadspulsen.
Fantastiskt god mat och bra service från både reception och restaurang.
Rummet vi fick hade utsikt över vattnet och det var väldigt sköna sängar.
Hit åker vi fler gånger!

Rumstips: Vi överraskades med sviten och den hade hörnläge med utsikt över vattnet. Kändes lyxigt.
Tack kaneberg74
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Mysigt lite personligare hotell med härliga omgivningar och närhet till centrum.
Lite underlig lukt när man kom in i rummet (kanske från AC'n som för övrigt var helt av när vi kom vilket innebar ett kallt, kallt rum innan vi fick igång den). Fräscht, ljust badrum med bra produkter.
Frukosten var helt OK men saknade lite mer grönsaker samt bättre avställningsytor för tallriken när man t.ex skulle dela sitt bröd eller ta till sig av annat.
Överlag en trevlig upplevelse dit jag gärna återkommer.

Tack 354Lotta
Omdömet skrevs 24 september 2019

Väldigt positivt överraskad över det trevliga bemötande vi fick när vi kom tidigt på morgonen och inte alls kunde förvänta oss några rum. Att istället för att bara få ställa ifrån sig väskorna få ett rum iordningställt och bli bjudna på frukost kan inte bli annat är full pott i servicebetyg.

Det enda jag saknade var kaffe på rummet men receptionen ställde gärna upp med det så man behövde inte bli utan.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack MikaelL189
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2019

Hej Mikael,
Det värmer att läsa att du uppskattade att få checka in tidigare och den service du fick av oss. Vår viktigaste uppgift är att få er, våra gäster, att få en härlig upplevelse hos oss. Hoppas vi ses snart igen och varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 2 september 2019

Mycket mysigt och trevligt hotell med fin utsikt och bra läge.
Trevlig personal och fräscha rum. God frukost, men kunde önska lite mer att välja på till frukost.
Kul att kunna låna cyklar att ta in till stan.
Rekommenderas verkligen!

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack nadja589
VillaKallhagen, Front desk på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 3 september 2019

Hej Nadja,
Vad roligt att du uppskattade vårt hotell. Jag ska framföra ditt omdöme till personalen. Hör gärna av dig och berätta vad du saknade på frukostbuffén.
Hoppas vi ses igen. Varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar,