Omdömet skrevs 30 augusti 2018

Mycket trevlig personal och mysiga rum. Läget och utsikten är fantastisk med gångavstånd till city. Frukostbuffén bjuöd på det som man kan förvänta sig och smakade bra. Helhetsintrycket är mycket bra.

• Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Tack joakimritzen
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Medelmåttigt hotel på Djurgården. Trevlig personal i receptionen med stressade i restaurangen. Bra frukost. Medelmåttiga rum som var rena men saknade det lilla extra. Tråkigt att det inte fanns kaffe på rummet.

• Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Tack sarahandren
Villa Källhagen F, Reception på Villa Källhagen Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2018

Hej Sara,
Så trevligt och höra att ni uppskattade er vistelse hos oss. Det glädjer oss!
Tråkigt och höra att ni upplevde restuarangen som stressad, det ska jag ta vidare.
Tack för att ni skrev en recension om er vistelse!

Ha en fin dag!

Vänliga Hälsningar
Moa Hultgren
Receptionen

Omdömet skrevs 21 augusti 2018

Suveränt bra boende, absolut de bästa hotellsängarna jag har sovit i, bra läge med härliga promenadvägar ut mot gärdet och mot Djurgården och centrum, bra restaurang med supermysig innergård, smidigt med gratis parkering...

Tack Carin E
Omdömet skrevs 21 juli 2018

Vi tyckte inte om den höga musiken på uteserveringen. Hade varit trevligare med någon soft launch eller jazz musik. I övrigt var allt perfekt. Maten 4 rätters helt super med ett gott Chablis vin till.

Tack kimonasundberg
Omdömet skrevs 21 juli 2018

Perfekt läge med lugn och ro men ändå så nära Stockholms alla sevärdheter. Bussen utanför dörren.

Fina rum med sköna sängar och en avkopplande miljö runt om. Frukosten var god med lagom stort utbud. Vi återkommer mer än gärna!

Tack 136attilab