ScandicHotels.com
Boka nu, betala på plats
Priceline
Expedia.com96 US$
Orbitz.com96 US$
Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Fick checka in jättetidigt i det ena rummet så vi kunde lämna bagaget. Det andra rummet fick vi också checka in tidigare, men inte lika tidigt.
Tyst och rent på rummen, bra frukost.
Fick låna vattenkokare till rummet.
Nöjda med allt för det priset b

Datum för vistelsen: oktober 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
1  Tack jlangb624377
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 19 oktober 2021

Hej

Superkul att ni trivdes hos oss, hoppas vi ses snart igen!

Varma hälsningar,
Receptionen
Scandic Sjöfartshotellet

Omdömet skrevs 7 september 2021

Menyn och utbudet i restaurang/bar var den sämsta jag upplevt på ett Scandic Hotell.
Hotellet börjar bli nedslitet med all rätt. Nu skulle resan betalas av en annan kommun i slutändan så vi fick ta ett standard rum för två personer och det var alldeles för trångt. Har bott med terrass tidigare och det var helt ok.
Frukosten helt ok men som jag nämnde tidigare så var barmenyn under all kritik. Någon märklig pizzavariant så jag åt inte på hotellet trots 4 nätter. Jag noterade också att andra gäster kom glada och hungriga för att besöka bar / restaurangen men dem vände och gick vidare när dem såg menyn. Trist. Sen att läget med stökig omgivning kan inte hotellet hjälpa. Valet berodde på närheten till Ersta Sjukhus

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack tricamera7D
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2021

Hej

Stort tack för att ni lämnar feedback om er vistelse hos oss.
Vi är jätteledsna att höra att vistelsen inte levt upp till förväntningarna, det är självklart inte den upplevelse vi vill ge våra gäster.
Vi jobbar aktivt med förbättringar och vidtar åtgärder för att ge våra framtida gäster en bättre upplevelse.

Vi hoppas såklart att ni ska komma tillbaka till oss och att vi kan ge er en bättre vistelse då.
Igen, stort tack för er feedback!

Vänliga hälsningar,
Jenny på Scandic

Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Frukosten var bra men det fanns inte jättemycket att välja på. Bra läge! Personalen hälsade knappt e man kom in i lobbyn, verkade inte alls serviceminded. Rummet var bra men saknade mini-kyl och kassaskåp. Ganska låg standard men ett okej hotell för 2 nätter 2 personer. Vi hade inte bott här under en längre vistelse.

Rumstips: Vill man bara ha ett hotellrum att sova på och frukost på morgonen är det ett bra hotell. Ingen märkvärdig lobby eller jättegod stämning.
2  Tack GoPlaces24839120701
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2021

Thank you so much for you review!

Kind Regards

Jenny
Scandic SJöfartshotellet

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Hotell nära Slussen. Trevlig personal både vid in-och utcheckning. Något litet rum men plus för hel bäddmadrass .
Superb frukost med trevlig personal som plockade undan fort och var trevliga. En del gäster var inte lika trevliga tillbaka!
Kunde funnits flera än 2 utlånings cyklar.
Vi kommer gärna tillbaka!

2  Tack AnneliL118

Hi,

Thanks for your feedback on you recent stay with us.

Kind Regards
Jenny