Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com113 US$
ScandicHotels.com113 US$
eDreams113 US$
Orbitz.com113 US$
Trip.com191 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Hotell nära Slussen. Trevlig personal både vid in-och utcheckning. Något litet rum men plus för hel bäddmadrass .
Superb frukost med trevlig personal som plockade undan fort och var trevliga. En del gäster var inte lika trevliga tillbaka!
Kunde funnits flera än 2 utlånings cyklar.
Vi kommer gärna tillbaka!

1  Tack AnneliL118

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 21 juli 2021

Tyvärr hade vårt rum ingen AC, utan en fläkt från Biltema, inget fel på Biltema, den hade några år på nacken. Samtidigt som det var 30 grader ute. Gick inte att sova. Det var också smutsigt, gammalt godis och damm under möblerna.

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
1  Tack clouisewestberg

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Inte värt pengarna. Dåligt städat rum, slitna möbler, dåliga sängar, dålig ventilation och ingen luftkylning. Tyvärr sov hemlösa direkt bredvid hotellets entré och gjorde sina behov strax intill. Stanken av urin slog emot en direkt när man klev utanför och man höll hårt i barnen för att de inte skulle råka kliva i ngn skit. Välj ngt annat!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com