ScandicHotels.com
Priceline
Booking.com124 US$
Hurb128 US$
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Tyvärr hade vårt rum ingen AC, utan en fläkt från Biltema, inget fel på Biltema, den hade några år på nacken. Samtidigt som det var 30 grader ute. Gick inte att sova. Det var också smutsigt, gammalt godis och damm under möblerna.

2  Tack clouisewestberg
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Inte värt pengarna. Dåligt städat rum, slitna möbler, dåliga sängar, dålig ventilation och ingen luftkylning. Tyvärr sov hemlösa direkt bredvid hotellets entré och gjorde sina behov strax intill. Stanken av urin slog emot en direkt när man klev utanför och man höll hårt i barnen för att de inte skulle råka kliva i ngn skit. Välj ngt annat!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
2  Tack Leni417

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Hotellet har sett sina bästa dagar. Slitet och fruktansvärt varmt. Servicen var riktigt bra, trevligt bemötande och kunnig personal. Allt var välordnat tanke på pandemin. Bra om man kunde boka bord på takterrassen samband med hotell bokningen.

2  Tack 42ninas2021

Omdömet skrevs 18 juli 2021

Omdömet skrevs 14 juni 2021

Bokade en bonusnatt på detta hotell just för de fina bilderna från hemsidan, Önskade ett rum högre upp och två enkelsängar. Bokade några veckor i förväg. Fick ett rum med en liten dubbelsäng. Enda lediga rummet som vi kunde byta till var ett så kallat Kabinrum utan fönster, väldigt varmt under natten och lilla bordsfläkten gjorde inte mycket skillnad. Jag bor tre nätter i veckan på Scandic runt om i mellansverige och har aldrig fått så dåligt rum.

Rumstips: Boka ett annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2021
2  Tack I3150BQjohans
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2021

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme.

Mvh

Scandic Sjöfartshotellet