ScandicHotels.com
Boka nu, betala på plats
Priceline
Expedia.com96 US$
Hurb116 US$
Omdömet skrevs 13 juni 2021 från mobil enhet

Rummet var tämligen trist. Ingen minibar. Tvn var placerad så att den inte gick att de bekvämt från sängen!?
Personal på takterrassen var fantastiskt otrevliga. Hur de två personerna fått ett servicejobb är svårt att förstå.
Frukosten var inte superexalterande.
Hotellet är en relik från 80-talet.
Tyvärr ingen hit.

2  Tack Wander30599794720
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2021

Hej,

Stort tack för din feedback! Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse hos oss. Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med servicen under din vistelse. Det tar vi såklart till oss och ser över hur det kan undviks i framtiden.

Mvh

Jenny
Scandic Sjöfartshotellet

Omdömet skrevs 31 maj 2021

Har bott på Sjöfartshotellet flertalet gånger och brukar vara nöjd, men denna gång blev vi rejält besvikna. Jag hade med bonusnatt/poäng bokat ett Superior rum, där man kan få allt från ett vanligt rum utan utsikt till ett rum med balkong/terass. Två dagar innan vår vistelse, ringde jag till hotellet för att säkerställa att vi skulle få rum med terass och det blev jag lovad av tjejen i receptionen. Vid ankomst fick vi ett vanligt rum utan utsikt och utan terass. När jag försökte få den manliga personalen att kolla hur det blivit så fick jag svaret att man kan inte boka ett par dagar i förväg dessa terassrum. Den manliga personalen sa att "man kan inte se tillgängligheten av dessa rum förrän samma dag och då kan boka in rummet". Låter konstigt i min värld då sådant här kunnat ordnas på era andra hotell.

Det känns inte uppskattande att som boende hos Scandic, jag som dessutom bor mellan 70-100 nätter/år och ÄR Red Level, när man inte får en rimlig förklaring eller kan få det rum man trott man bokat. Det gjorde att vi avbokade vår andra natt och bytte hotell.

Hotellet bör se över sin servicepolicy för oss förmånskunder, då det känns som man ger de dyrare rummen till de som BETALAR fullt pris och vi som är i bonusprogrammet får ta det vi får. Ni ska kanske också se över er bokning av dessa terass/balkong rum då man inte kan bli garanterad detta rum vid bokning i dagsläget. Det bör kanske vara en separat bokningskategori av dessa rum.

En missnöjd RED LEVEL kund som hade en tråkig bröllopsdag........

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
2  Tack Göran S
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 juni 2021

Hej Göran!

Stort tack för att ni lämnar feedback om er vistelse hos oss.
Vi ber så mycket om ursäkt för detta. Vi är jätteledsna att höra att vistelsen inte levt upp till förväntningarna, det är självklart inte den upplevelse vi vill ge våra gäster.
Vi jobbar med förbättringar och vidtar åtgärder för att ge er och våra framtida gäster en bättre upplevelse.

Vi hoppas såklart att ni ska komma tillbaka till oss och att vi kan ge er en bättre vistelse då.
Igen, stort tack för er feedback!

Vänliga hälsningar,
Jenny på Scandic

Omdömet skrevs 24 maj 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Hittade bästa Scandic-frukost! Färdiga mackor, pannkakor, smoothie m.m. Härligt rum med balkong, sköna sängar men annars lite sliten äldre hotell. Nära tunnelbanan. Trevlig personal. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack Susanna P

Hi,

Thanks for your feedback on you recent stay with us.

Kind Regards
Jenny
Scandic SJöfartshotellet

Omdömet skrevs 3 februari 2021

Detta hotell ligger nära till allt, Söder, Gamla Stan och Tunnelbanan. Frukosten är helt OK, med bland annat, färdiga mackor!!! Utbudet i restaurangen var helt OK. Toast Skagen till och med bättre än på många andra ställen i stan! Kommer gärna tillbaks.

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
2  Tack holgerl624
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2021

Hej !

Superkul att ni trivdes hos oss, hoppas vi ses snart igen!

Varma hälsningar,
Receptionen