Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com
Hurb117 US$
Omdömet skrevs 24 maj 2021

Datum för vistelsen: maj 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2021

Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Hittade bästa Scandic-frukost! Färdiga mackor, pannkakor, smoothie m.m. Härligt rum med balkong, sköna sängar men annars lite sliten äldre hotell. Nära tunnelbanan. Trevlig personal. Återkommer gärna!

Datum för vistelsen: februari 2021
2  Tack Susanna P

Hi,

Thanks for your feedback on you recent stay with us.

Kind Regards
Scandic SJöfartshotellet

Omdömet skrevs 3 februari 2021

Detta hotell ligger nära till allt, Söder, Gamla Stan och Tunnelbanan. Frukosten är helt OK, med bland annat, färdiga mackor!!! Utbudet i restaurangen var helt OK. Toast Skagen till och med bättre än på många andra ställen i stan! Kommer gärna tillbaks.

Datum för vistelsen: januari 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
2  Tack holgerl624
Jenny Nordqvist, Guest Services / Front Office på Scandic Sjöfartshotellet, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2021

Hej !

Superkul att ni trivdes hos oss, hoppas vi ses snart igen!

Varma hälsningar,
Receptionen

Omdömet skrevs 10 januari 2021 från mobil enhet

Var påväg hem till Skåne från Hälsingland, klantade till de lite grann och missade ett tåg och hamnade bara i Stockholm istället för i min hemort, så de va bara till att leta hotell. Letade först efter ett annat, men de visade sig sen att de inte fanns längre. Men iaf fanns de minst ett rum kvar här. Trött, ledsen, chockad, rädd och allt va jag kände just då, va ja glad och tacksam för att ja äntligen kunde koppla av efter lite te, knäckemacka och en dusch. Och en trevlig och hjälpsam receptionist lite sovmorgon och sen en god frukost som jag valda att njuta av i lugn och ro på rummet framför tvn. De lilla jag fick uppleva av detta hotellbesök så gillade jag de, rent och fint, bra service och trevlig personal. Dock träffade jag bara en av dom.

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste ensam
2  Tack D5382OGjohannab

Hej!

Stort tack för att ni valde att besöka oss. Kul att höra att vi kunnat ge er en fin vistelse och varmt välkomna åter!

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 4 januari 2021

Fantastiskt fint bemötande och service. Rummet var perfekt med tekokare, en liten sittgrupp, balkong och härlig utsikt! OCH vilken underbar frukost - vackert uppdukad och stor variation som vi varken kunde se eller äta oss mätta på!

Datum för vistelsen: december 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels